شهروندان نسبت به موارد مشكوك يا بروز خاموشي هاي نامتعارف حساس باشند و اينگونه مسائل را به پليس 110اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ 02 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 11/05/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
دستگیری سارق سیم و کابل برق با 25 فقره سرقت در نوشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق با 25 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر درویشی" در بیان این خبر، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت سيم و کابل برق در نقاط مختلف شهر و روستا، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي افزود : ماموران پلیس آگاهی با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام تحقيقات ميداني به یک سارق سابقه دار مظنون و به صورت نامحسوس زير نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از چندين روز مراقبت و کنترل فرد مظنون، وی را طی یک عمليات غافلگيرانه دستگير و به پلیس آگاهی دلالت دادند.
وی اظهار داشت: متهم در بازجویی های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی پس از مواجهه با مدارك مستدل پليس، به 25 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ درویشی با اشاره به اينكه اين سارقان همچون بسياری ديگر از سارقان دستگير شده گرفتار اعتياد بودند و به همين سبب اقدام به سرقت مي کردند از شهروندان درخواست کرد: نسبت به موارد مشكوك يا بروز خاموشي هاي نامتعارف حساس باشند و اينگونه مسائل را به پليس 110اطلاع دهند.
------------------------
توقيف موتور سنگین 3 میلیاردی قاچاق در بابل 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از توقيف يك دستگاه موتورسیکلت سنگین هزار سی سی غیر مجاز در آن شهرستان، خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در بیان این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در بخش لاله آباد بابل، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پاسگاه لاله آباد این فرماندهی پس از بررسی های به عمل آمده و هماهنگی قضائی در بازرسی از محل مورد نظر، یک دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز 1000 سی سی قاچاق راکشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این موتورسیکلت غیرمجاز را 3 میلیارد ریال اعلام کرده اند، خاطر نشان کرد: با تشکیل پرونده موتورسیکلت توقیفی نیز به پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ شالیکار در خاتمه از مردم خواست: به منظور برقراری امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در مورد مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.
-------------------------
کشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق در بهشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق از خودروی کامیون باری و نیسان در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری 11 این فرماندهی در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، دو دستگاه خودروی کامیون و نیسان حامل چوب قاچاق را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از داخل خودرو،5 تن چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز را کشف و 4 نفر در این رابطه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عنایتی گنجی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق تلفن 110 اطلاع دهند.
------------------------
دستگیری7 سارق حرفه ای و کشف 16 فقره سرقت در کلاردشت 
فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت از کشف16 فقره سرقت و دستگیری7 سارق حرفه ای در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مصطفی اکبرنژاد" در تشریح این خبر گفت: در جهت پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراری نظم و امنيت در شهرستان کلاردشت، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.
وی افزود: ماموران با تقویت گشت های انتظامی موفق به شناسایی و دستگيري 7 سارق حرفه اي و كشف 16 فقره انواع سرقت در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، تصریح کرد: در اين طرح از 70 واحد صنفي بازديد شد كه به 20 واحد صنفي تذكر و اخطار پلمب داده شد.
وي از توقیف 20 خودروی متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: برابر دستور قضائي مبني بر جلب محكومان كيفري و حقوقي، ماموران موفق به دستگيري 20 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی در این طرح شدند.
سرهنگ اکبرنژاد در پایان اظهار کرد: با هماهنگی قضایی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیری انواع مواد مخدر کشف و موفق به دستگيري 6 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110به مرکز فوريت هاي پليسي اعلام دارند.
---------------------------
کشف 7 کیلو و 132 گرم انواع موادمخدر در سوادکوه 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف 7 کیلو و 132 گرم انواع موادمخدر در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله اکبری" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خیز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان سوادکوه به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه تصریح کرد: مأموران در اجرای این طرح، پس از بررسی های اطلاعاتی 4 نفر از عاملان توزیع مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگي قضائي آنها را دستگیر و از مخفیگاهشان 7 کیلو و 132 گرم انواع موادمخدر را کشف کردند.
سرهنگ اکبری در پايان ضمن تأکيد بر همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنيت اجتماعي و استمرار طرح هاي پاكسازي مناطق آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان جلب رضايتمندي شهروندان و تحقق احساس امنيت را همواره سرلوحه کار پليس دانست.
-------------------------

خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار