سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران خیر داد
درپی مراجعه چند تن از شهروندان مازندران‌ به مراجع قضائی وانتظامی استان شخصی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری آن‌ها دراینستاگرام اقدام به کلاهبرداری ازآشنایان و دنبال کننده‌ها می‌کند از این رو موضوع در دستورکار پلیس فتا مازندران قرار گرفت
کد خبر: ۱۰۶۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳ 04 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در تشریح این خبر اعلام کرد: 

 درپی مراجعه چند تن از شهروندان  مازندران‌ به مراجع قضائی وانتظامی استان شخصی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری آن‌ها دراینستاگرام اقدام به کلاهبرداری ازآشنایان و دنبال کننده‌ها می‌کند از این رو موضوع در دستورکار پلیس فتا مازندران قرار گرفت.

بر اساس این گزارش ، وی ادامه داد: با ارائه مستندات شکات مشخص شد متهمان با سوءاستفاده از ضعف امنیتی موجود در اکانت آنها، دسترسی به اکانت پیدا نموده و با ارسال پیام‌های جعلی از سایر کاربران تقاضای وجوه می کردند.

سرهنگ خورشاد یادآورشد:، متهمان ساکن قزوین بوده که با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم سایبری پلیس فتا استان مازندران طی عملیاتی پیچیده موفق به شناسایی و دستگیری نامبرده شدند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 1485 مالباخته در این پرونده وجود دارد و تعداد شکات نیز در حال افزایش است افزود: متهمان به کلاهبرداری 35میلیارد ریالی از هموطنان اعتراف نمودند ، 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار