در این بازدید که با حضور تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی از جمله احمد ثلاثی دستیار ویژه استاندار و مسئول کارگروه اتمام پروژه باسازی ورزشگاه شهید وطنی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، رئیس هیئت فوتبال استان، مدیرعامل باشگاه نساجی و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد
کد خبر: ۱۰۶۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷ 05 August 2022

به گزارش تابناک مازندران از ایرنا، سید محمود حسینی‌پور عصر پنجشنبه برای پیگیری آخرین وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در فرآیند آماده‌سازی برای بازی‌های لیگ بیست‌ودوم، در فاصله هشت روز مانده به آغاز مسابقات لیگ برتر از این ورزشگاه بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی از جمله احمد ثلاثی دستیار ویژه استاندار و مسئول کارگروه اتمام پروژه باسازی ورزشگاه شهید وطنی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، رئیس هیئت فوتبال استان، مدیرعامل باشگاه نساجی و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد، روند اجرایی عملیات بازسازی بخش‌های مختلف ورزشگاه از جمله سکوها، تشریفات، پیست تارتان و سیستم نور در حضور نماینده عالی دولت بررسی شد.

عملیات بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که پس از سفر رئیس‌جمهور به مازندران و با پیگیری ویژه سید محمود حسینی‌پور شتاب قابل توجهی گرفت، این روزها در حال طی کردن مراحل پایانی است. چمن ورزشگاه با کیفیتی مطلوب آماده بهره‌برداری شده و سایر اجزای ورزشگاه نیز به مرحله تکمیل شدن نزدیک شده است.

نساجی هیچ یک از مسابقات فصل گذشته فوتبال کشور در لیگ برتر و جام حذفی را نتوانست در قائمشهر برگزار کند و پس از یک فصل خانه‌به‌دوشی، هواداران این تیم حالا لحظه‌شماری می‌کنند که دوباره در شهر خودشان تیم محبوب‌ مازندرانی‌ها را تشویق و حمایت کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار