این مدیریت با نظارت کامل بر واحدهای مرغداری و برگزاری جلسات متعدد با مرغداران، بر لزوم تداوم تولید و جوجه‌ریزی تأکید و تمام مرغداران با رعایت فواصل زمانی بین دو دوره پرورش اقدام به جوجه‌ریزی می‌کنند
کد خبر: ۱۰۶۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ 05 August 2022
به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی گفت: از ابتدای امسال تا‌کنون 3 هزار و 700 تن گوشت سفید در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

قاسم حکمت‌شعار اظهار کرد:

از ابتدای امسال تاکنون 2 میلیون و 57 هزار قطعه جوجه ریزی در سامانه مديريت‌ اطلاعات‌ صنعت‌ طيور شهرستان سوادکوه‌شمالی ثبت شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه این تعداد جوجه مربوط به 37 واحد مرغداری گوشتی این شهرستان است، افزود: با این تعداد جوجه ریزی، 3 هزار و 700 تن گوشت سفید از ابتدای امسال تا‌کنون در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

 

وی با اشاره به فعالیت 6 واحد مرغ مادر گوشتي و 41 واحد مرغداري گوشتي داراي پروانه در این شهرستان، گفت: برای تنظیم و ثبات قیمت گوشت سفید و همزمان با نظارت کارشناسان تنظیم بازار بر توزیع و عرضه آن در شهرستان، این مدیریت با نظارت کامل بر واحدهای مرغداری و برگزاری جلسات متعدد با مرغداران، بر لزوم تداوم تولید و جوجه‌ریزی تأکید و تمام مرغداران با رعایت فواصل زمانی بین دو دوره پرورش اقدام به جوجه‌ریزی می‌کنند.

 

حکمت‌شعار به نظارت و کنترل تولید و توزیع نهاده‌های دامی و تأمین کامل خوراک مورد نیاز پرورش مرغ گوشتی این شهرستان اشاره و برای تولید گوشت سفید در ماه‌های آینده این شهرستان روند افزایشی پیش‌بینی کرد.

 

وی تصریح کرد: با تأمین تمامی خوراک مورد نیاز واحدهای پرورش مرغ گوشتی، مرغداران این شهرستان موظف به تحویل مرغ به کشتارگاه‌ها با قیمت مصوب دولتی شدند که با پیگیری‌های انجام شده در این مدیریت، بازرسی روزانه از واحدهای تولیدکننده مرغ گوشتی برای تخلیه و تحویل به موقع مرغ و جلوگیری از خلل و توزیع آن در شبکه توزیع صورت گرفت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار