خوشبختانه مشکلات اصلی ورزشگاه رفع شده اما چمن هنوز آماده برگزاری بازی نیست و نهایت فکر می کنم ۲۵ روز دیگر زمان لازم است تا با خیال راحت بتوان در این ورزشگاه بازی کرد
کد خبر: ۱۰۶۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲ 06 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر همچنان در حال انجام شدن است و روز گذشته هم مسئولان باشگاه نساجی و اداره کل ورزش استان با استاندار مازندران جلسه ای برگزار کردند.

 در این نشست از آخرین اقدامات برای آماده سازی ورزشگاه وطنی بازدید شد. این ورزشگاه علاوه بر مشکلات چمن در زمینه نور، جایگاه خبرنگاران، جیاگاه های ویژه، سکوها و آب خوری هواداران دچار مشکل بود و از جمله ورزشگاه هایی بود که سازمان لیگ اعلام کرده بود برای لیگ جدید باید ایراداتش رفع شود.

با تلاش مسئولان استانی و ورزشی مازندران مشکلات این ورزشگاه رفع شده اما چمن این ورزشگاه هنوز برای انجام فوتبال آماده نیست.

ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی در این زمینه گفت: جا دارد از مسئولان استانی مازندران تشکر کنیم که برای آماده سازی ورزشگاه تلاش زیادی کردند. خوشبختانه مشکلات اصلی ورزشگاه رفع شده اما چمن هنوز آماده برگزاری بازی نیست و نهایت فکر می کنم ۲۵ روز دیگر زمان لازم است تا با خیال راحت بتوان در این ورزشگاه بازی کرد.

وی در خصوص اینکه با توجه به این شرایط نساجی که در هفته اول میزبان مس رفسنجان است کجا بازی می کند، گفت: با هماهنگی با سازمان لیگ و باشگاه سپاهان که نهایت همکاری را با ما کردند بازی هفته اول ما در ورزشگاه نقش جهان خواهد بود. ان شالله از هفته های بعدتر ما می توانیم در ورزشگاه خودمان از حریفان میزبانی کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار