آیین تقدیر از اعضای هیات کشتی شهرستان فریدونکنار به پاس عملکرد مناسب و برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی برگزار شد
کد خبر: ۱۰۶۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ 10 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مراسم تقدیر از اعضای هیات کشتی شهرستان فریدونکنار به پاس عملکرد مناسب و برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی برگزار شد. 

تقدیر از اعضای هیات کشتی شهرستان فریدونکنار
 

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بندری فریدونکنار ؛ مهدی عباسی رییس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم ، گفت : هیات کشتی شهرستان فریدونکنار با عظم جدی مسابقات متعدد را به نحو احسن برگزار کرد که نتیجه آن ایجاد شور و نشاط در جامعه و شناساندن شهرستان فریدونکنار در کشور بود . 

تقدیر از اعضای هیات کشتی شهرستان فریدونکنار
 

رییس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار ضمن تقدیر از تلاش‌های شعبانعلی غفاری و همکارانشان در هیات کشتی جهت برگزاری مسابقات متعدد به میزبانی شهرستان،افزود : امیدواریم با پشتکاری که در هیات وجود دارد به اهداف خودمان در ورزش بالاخص رشته ورزشی کشتی که کسب رده‌های جهانی و المپیک است دست یابیم و این دور از دسترس نیست باید فعل خواستن صرف شود و با حمایت‌های همه مسئولان حاصل خواهد شد.

مهدی عباسی با اشاره به میزبانی مناسب شهرستان فریدونکنار از مسابقات پیشکسوتان کشتی کشور ؛ عنوان کرد : مسابقات کشتی پیشکسوتان کشور در یک لول فرا ملی برگزار شد که جا دارد از جناب آقای دکتر باقرزاده نماینده مجلس شورای اسلامی ،هیات کشتی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر ، مدیریت مجتمع ورزشی شهدا فریدونکنار و همه عزیزانی که در برگزاری این مسابقات یاری نمودن تقدیر و تشکر کنم.

در ادامه شعبانعلی غفاری رییس هیات کشتی شهرستان فریدونکنار در این مراسم گفت : خوشبختانه توانستیم در مسابقات لیگ کشتی نوجوانان استان با یک تیم خوب و با انسجام حضور پیدا کنیم و در کنار اینکه میزبانی آنرا برعهده گرفتیم و به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کنیم.

وی با عنوان اینکه برای میزبانی و برگزاری مسابقات پیشکسوتان کشور روزهای سختی داشتیم؛ افزود :ما دوست داریم کارهای بزرگی انجام دهیم اگر از ما حمایت شود میزبانی جام تختی را تقبل می‌کنیم ، جام جهان پهلوان تختی یکی از جام‌های معتبر جهان است.

وی در آخر از نماینده پرتلاش مجلس دکتر باقرزاده ، مهدی عباسی رییس اداره ورزش و جوانان ، شهرداری و شورای شهر ، اعضای هیات کشتی ، عوامل برگزاری مسابقات و مدیریت مجتمع ورزشی شهدا فریدونکنار تقدیر و تشکر کرد.

آقابزرگی رییس دفتر دکتر علی‌اصغر باقرزاده نماینده مجلس شورای اسلامی در فریدونکنار ضمن تقدیر از زحمات عوامل اجرایی برگزاری مسابقات ؛ گفت : دکتر باقرزاده با قدرت و آغوش باز حامی ورزشکاران است و در برگزاری مسابقات کشتی پیشکسوتان کشتی کشور بخوبی این مسئله را اجابت کرد.

مسوول دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان فریدونکنار افزود : دکتر باقرزاده نماینده مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار به خوبی از معضلات و مشکلات موجود در ورزش آگاه است و برای برطرف ساختن ضعف در زیر ساخت‌ها اعتبارات خوبی جذب کرده است.

وی به نمایندگی از دکتر باقرزاده نماینده محترم مجلس شورای اسلامی از زحمات رییس اداره ورزش و جوانان ، اعضای هیات کشتی و مدیریت مجتمع شهدا فریدونکنار جهت همکاری مناسب در برگزاری مسابقات کشتی پیشکسوتان و مسابقات لیگ نوجوانان استان تقدیر کرد. 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار