سرهنگ حسین زاده با تأکيد بر همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنيت اجتماعي، استمرار طرح هاي پاكسازي مناطق آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان جلب رضايت مندي شهروندان و تحقق احساس امنيت را همواره سرلوحه کار پليس دانست
کد خبر: ۱۰۶۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 13 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 22/05/1401 تقدیم حضورتان می گردد .
------------------------
امید بخشی به جامعه و تبیین واقعیت‌ها از مهمترین وظایف رسانه ها 
فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با مسئولان صدا وسیما تبیین واقعیت‌ها، آگاهی بخشی به مردم و احیاء فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را از مهمترین وظایف رسانه ها برشمرد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به منظور تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه سردار مرتضی میرزایی به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی و کارکنان مرکز اطلاع رسانی با خبرنگاران و اعضاء واحد تحریریه صدا و سیمای مرکز استان دیدار کرد.
فرمانده انتظامی استان مازندران در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای عرصه خبر از تعامل خوب و تأثیرگذار خبرنگاران با مجموعه‌ فرماندهی انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: قدرت رسانه ها در همه عرصه های جامعه انکار ناپذیر است.
سردار میرزایی رسالت خبرنگاران را ارائه اطلاعات دقیق و شفاف به مخاطبان دانست و تصریح کرد: دو رسالت مهم خبرنگاران در این عرصه‌ مقدس تبیین واقعیت‌ها و آگاهی بخشی به مردم و احیاء سنت‌ها و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است.
وی آشنا کردن نسل جوان و سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی کشور با پیشینه‌ غنی تاریخی‌ را از دیگر رسالت های خبرنگاران برشمرد و اظهار داشت: انجام این رسالت ها ضمن ترسیم آینده‌ای روشن در پیش روی مخاطبان ، اعتلاء فرهنگ عمومی و هدایت به مسیر پیشرفت و تعالی را به دنبال دارد .
در این دیدار که با حضور "صمدی" قائم مقام صدا و سیما ، "فتح‌اللهی" معاونت اطلاعات و اخبار، "قبادی" مدیر خبر، خبرنگاران و اعضاء تحریریه‌ واحد خبر نیز همراه بود، قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندران ضمن تقدیر از حضور سردار میرزائی، خبرنگاران را یاری رسان و همراه تمامی ارکان جامعه از جمله پلیس دانست .
وی، تصریح کرد: انعکاس فعالیت های سازمان های خدمت رسان به جامعه از جمله پلیس وظیفه این رسانه است .
قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندران، تصریح کرد: سهم ما در تبیین عملکرد خدمتگزاران نظام و امید بخشی به جامعه در عرصه قلم و خبر تعریف شده است و انعکاس این فعالیت ها در حقیقت انتشار زحماتی است که خادمین مردم شبانه روز در جهت رفاه و آسایش هموطنان عزیز متحمل می‌شوند .
--------------------------------------
مرگ دو جوان 14 و 18 ساله در سواحل گهرباران 
معاون فرهنگی اجتماعی استان مازندران از غرق شدن دو جوان 14 و 18ساله بهشهری در سواحل گهرباران خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سید جعفر ساداتی" در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر غرق شدن دو جوان در سواحل گهرباران، بلافاصله ماموران انتظامي و عوامل امدادي به جهت بررسي بيشتر به محل مورد نظر اعزام شدند.
وي افزود: با حضور ماموران انتظامي شهرستان میاندورود و عوامل امدادي در محل و بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد، دو پسر 14 و 18 ساله که به همراه دوستانشان براي شنا به دریا رفته بودند، به دليل عدم آشنايي به فنون شنا و بي احتياطي در خارج از طرح شنا غرق شدند.
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: با تلاش گروه های امدادی، ماموران انتظامی و مردم بومی، اجسداد متوفيان از آب خارج و براي بررسي بيشتر به پزشكي قانوني منتقل شد.
سرهنگ ساداتی در خاتمه به هموطنان توصیه کرد: به هنگام استفاده از این موهبت الهی هشدارهای ماموران انتظامی و ناجیان غریق را جدی گرفته و از شنا در نقاط ممنوعه شنا نظیر محدوده های خارج از طرح های سالم سازی، نقاط کور دریا و ساعت های تعطیلی طرح خودداری کنند.#
--------------------------------------
کشف میلیاردی کالای دخانی قاچاق در قائم شهر 
فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از كشف سیگار و توتون قاچاق به ارزش یک میلیارد ريال از یک فروشگاه عرضه محصولات دخانی، خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" در بیان این خبر، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران اداره امنیت اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر از وجود یک فروشگاه دخانی قاچاق در یکی از محلات شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار فروشگاه مذکور شده و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی های بعمل آمده انواع سیگار و توتون قاچاق را به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان قائم شهر با اشاره به پلمب فروشگاه مورد نظر از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به مرجع قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.
سرهنگ خادمی در پایان با تاکيد بر برخورد قاطعانه نيروي انتظامي با قاچاق کالا و سرمايه هاي ملي افزود: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرایم ديگري در سطح جامعه مي شود و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود.
--------------------------------------
کشف 3 کیلو موادمخدر در محمودآباد 
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 3 کیلوگرم موادمخدر در اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خیز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز این شهرستان به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد افزود: ماموران پس از بررسی های اطلاعاتی و هماهنگي قضائي، موفق به کشف3 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری 2 سوداگر مرگ شدند.
سرهنگ حسین زاده با تأکيد بر همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنيت اجتماعي، استمرار طرح هاي پاكسازي مناطق آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان جلب رضايت مندي شهروندان و تحقق احساس امنيت را همواره سرلوحه کار پليس دانست.
--------------------------------------
دستگیری سوداگر مرگ در بابل 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری عامل افیونی و کشف بیش از 2 کیلو مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک عامل افیونی در شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از کار اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، موفق به شناسایی متهم و مخفیگاه وی شدند.
سرهنگ شالیکار، تصریح کرد: پس از هماهنگی با دادستان این شهرستان، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 2 کیلو و 42 گرم مواد مخدر تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی بابل در پایان خطاب به شهروندان گفت: امنیت و سلامت شهروندان از اولویت های ماموریتی پلیس است و هرگز به سودجویان اجازه نخواهد داد تا امنیت و سلامت شهروندان که ثمره خون هزاران شهید مدافع امنیت است را خدشه دار کنند.
--------------------------------------
دستگیری سارق خودرو و لوازم خانگی در چالوس 
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری سارق خودرو و لوازم خانگی در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خسروی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو و چندین فقره سرقت منزل، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعتی متهمان را در شهرستان چالوس شناسایی و در یک عملیاتی ضربتی دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمات یک خودروی پیکان مسروقه و انواع لوازم خانگی کشف شد، اظهارداشت: متهمان با مخدوش کردن پلاک خودروی پیکان سرقتی اقدام به سرقت از منزل و اماکن خصوصی می کردند.
سرهنگ خسروی تصریح کرد: متهمان به یک فقره سرقت خودرو و 5 فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی به ارزش 4 میلیارد ریال اعتراف کردند.
--------------------------------------
دستگیری سارقان طیور در بهشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 3 سارق طیور و کشف 25 قطعه حیوان خانگی در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسن عنایتی گنجی" در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت طیور در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی 3 سارق را در این رابطه شناسایی کردند .
سرهنگ عنایتی گنجی، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضایی، متهمان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی دقیق از مخفیگاه آنان، 25 قطعه اردک و بوقلمون سرقتی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه با بیان تشکیل پرونده برای متهمان معرفی آنان به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه سرقت، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.
---------------------خبرنگارخبرگزاری تایناک استان مازندران سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار