در راستای مبارزه با قاچاق کالا بیش از 530 میلیون ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کالا کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری 9 اراذل و اوباش در این عملیات از ادامه این طرح در استان خبر داد
کد خبر: ۱۰۶۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ 14 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، جانشین انتظامی استان مازندران از اجرای سیزدهمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در راستای ارتقای نظم، امنیت و آرامش عمومی در مازندران خبر داد.

بر اساس گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، سیزدهمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری 91 تیم عملیاتی و به طور همزمان در شهرستان های "ساری، سیمرغ، گلوگاه، نوشهر و تنکابن" به مرحله اجرا در آمد. وی با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 21 قاچاقچی و عامل افیونی به همراه 37 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 12 کیلو و 830 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد. جانشین انتظامی استان مازندران از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 53 سارق مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی به ارزش 915 میلیون ریال کشف و همچنین 4 دستگاه موتورسیکلت و 3 دستگاه خودروی سرقتی از مخفیگاه سارقان کشف شد. سرهنگ حسینی به کشف 7 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: 27 خودرو و 11 موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف شد. وی از دستگیری 151 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا بیش از 530 میلیون ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کالا کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری 9 اراذل و اوباش در این عملیات از ادامه این طرح در استان خبر داد. سرهنگ حسینی با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار