روستا باید کانون تولید باشد و به تعاونی ها توجه بیشتری شود و باشگاه های تولید در روستاها شکل گیرد
کد خبر: ۱۰۶۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 17 August 2022
به گزارش تابناک مازندران ، مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی کشور گفت:
 
بر اساس این گزارش ، روستا باید کانون تولید باشد و به تعاونی ها توجه بیشتری شود و باشگاه های تولید در روستاها شکل گیرد.

 اورعی مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی کشور در جلسه قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید به سمتی پیش رویم که به خوداتکایی برسیم و مازندران جزو استان های پیشرو است و در این راستا باید به راهبردهای بخش کشاورزی دست پیدا کنیم.

 

وی با بیان اینکه شفافیت باید سر لوحه کارها قرار گیرد و شفافیت از برنامه های تحولی و راهبردهای کشاورزی است، ادامه داد: با توجه به همه مشکلاتی که وجود دارد به ثبات نسبی در تولید رسیدیم اما هنوز برخی چالش ها و کمبودها وجود دارد و همه باید پای کار باشیم تا مشکلات حوزه کشاورزی به حداقل برسد.

 

اورعی اظهار کرد: مازندران مانند نگینی بر تارک کشاورزی کشور می درخشد و توانسته جایگاه بسیار خوبی در تولید محصولات کشاورزی کشور به دست آورد.

 

وی با بان اینکه تامین امنیت غذایی پایدار و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: روستا باید کانون تولید باشد و به تعاونی ها توجه بیشتری شود و باشگاه های تولید در روستاها شکل گیرد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی کشور بیان کرد: از مدیریت خوب مدیران کشاورزی مازندران تقدیر می‌کنم چراکه توانستند نقش خود را در امنیت غذایی کشور و استان به خوبی ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار