مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه بیش از ۳۹۰ مجوز فعالیتی مطبوعاتی در استان صادر شده است .
کد خبر: ۱۰۶۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 17 August 2022

 خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در برنامه گفتگو ویژه خبری سیمای استان با بیان اینکه رویکرد‌های جدیدی در خبررسانی معمول شده است گفت: تحریریه واقعی خبر در خیابان‌ها و در میان مردم است و با تغییر شکل و ابزار موبایلی همچنان باید خبر را براساس ارزش‌های خبری منعکس کنیم.


جوادی افزود: از الزامات خبری دقت در تولید محتوا بوده و امروزه می‌بینیم اخبار هیجان زا معمول شده است که می‌تواند روند اطلاع رسانی را با چالش روبرو سازد.


او بر اهمیت امیدافزایی در خبر اشاره کرد و گفت:نیازمند برنامه ریزی در حوزه خبر و اطلاع رسانی هستیم.


جوادی در خصوص مشکلات خبرنگاران نیز گفت: ۱۳۵رسانه مکتوب و بیش از ۱۸۷ رسانه برخط در مازندران فعال است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه بیش از ۳۹۰ مجوز فعالیتی مطبوعاتی در استان صادر شده است گفت:تصمیم سازی و موج سازی در عرصه چند وجهی اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.


او پخش اخبار در رسانه‌های بدون مجوز را از آسیب‌های این بخش دانست و تاکید کرد:نیاز به تشکیل شورای تخصصی در حوزه مدیریت اطلاع رسانی داریم.


جوادی با اشاره به فعالیت ۹۰۰ رسانه در استان گفت: نیازمند آمایش نقطه‌ای رسانه‌ها در مازندران هستیم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران در ادامه به تحول سازی در حوزه رسانه اشاره کرد و گفت:نیازمند وحدت رسانه‌ای در استان هستیم و رسانه‌ها با هم افزایی باید در تولید و نشر اخبار فعالیت کنند.


جوادی در بخش دیگری افزود:مازندران دومین پایگاه رسانه‌ای کشور است که باید فعالان رسانه‌ای در حوزه ورزش، اقتصاد، اجتماعی، فرهنگی و هنری شناسایی شوند 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار