هاشمی اقتصاد و دارایی مازندران با عنوان کرد:
در سال گذشته هفت رتبه برتر رسمی و کشوری را هم دریافت کردیم. به عنوان مثال روابط عمومی ما از رتبه بالای 10 به رتبه نخست رسید. در حوزه گزارش های مالی دستگاه ها و مطالبات دستگاه ها نیز حائز رتبه برتر شدیم. همچنین در مولد سازی و در حوزه دفتر پایه شبکه نیز به رتبه نخست رسیدیم.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶ 18 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران با بیان اینکه اداره کل استان در سال ۱۴۰۰ از 85 شاخص در 61 مورد (بالغ بر 70 درصد) رتبه کامل صد را دریافت کرده است، گفت: در سال گذشته هفت رتبه برتر رسمی و کشوری را هم دریافت کردیم. به عنوان مثال روابط عمومی ما از رتبه بالای 10 به رتبه نخست رسید. در حوزه گزارش های مالی دستگاه ها و مطالبات دستگاه ها نیز حائز رتبه برتر شدیم. همچنین در مولد سازی و در حوزه دفتر پایه شبکه نیز به رتبه نخست رسیدیم.

کسب 7 رتبه برتر کشوری و رسمی مازندران در سال 1400
 


بر اساس این گزارش ، سید اسماعیل هاشمی مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران با حضور در دفتر رسانه تیرنگ به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد: اصحابرسانه زبان گویا و چشم بینای جامعه و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند که به عنوان رکن چهارم دموکراسی اگر در جایگاهواقعی خود قرار گیرند در راه توسعه استان و کشور می توانند بسیار موثر واقع شود.

وی با اشاره به فعالیت یک و نیم ساله خود در مدیریت این اداره کل، افزود: مجموعه اقتصاد و دارایی برخلاف اسمش که با اقتصادشروع می شود، بیشتر حجم کارش مربوط به موضوعات مالی و دارایی است اما در دولت سیزدهم در یک سال گذشته، اوضاع قدریتغییر کرده و وظایف اقتصادی ما افزایش یافت.

مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران، با اشاره به 85 شاخص عملکردی این اداره کل در حوزه اقتصاد بیان کرد: هر کدام از این شاخص ها، شاخه ها و زیر مجموعههای خاص خود را دارد و از جزئیات متفاوتی برخوردار است.

هاشمی با بیان اینکه اداره کل استان در سال ۱۴۰۰ از 85 شاخص در 61 مورد (بالغ بر 70 درصد) رتبهکامل صد را دریافت کرده است، گفت: در سال گذشته هفت رتبه برتر رسمی و کشوری را هم دریافت کردیم. به عنوان مثال روابط عمومیما از رتبه بالای 10 به رتبه نخست رسید. در حوزه گزارش های مالی دستگاه ها و مطالبات دستگاه ها نیز حائز رتبه برتر شدیم. همچنیندر مولد سازی و در حوزه دفتر پایه شبکه نیز به رتبه نخست رسیدیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سی سرمایه گذار خارجی فعال در استان داریم که در ۸ مجموعه در قالب ۱۰ مجوز فعالیت می کنند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران با اشاره به تحریم 41 موردی کشورمان توسط استکبار جهانی بیان کرد: در چنین شرایط دشواری همچنان به فکر رونق استان وکشور هستیم و فقط در سالجاری۳ تا مجوز فیپا دریافت نمودیم و احتمال دارد طی یکی دو ماه آینده به این رقم اضافه شود.

هاشمی ادامه داد: در سال گذشته عدد سند تک برگ از اموال دولتی همه دستگاه ها را در استان از عدد 15 به بیش از 30 هزار رسانده ایم و این روند روبه رشد بالا همچنان ادامه دارد.

وی افزود: 96 میلیارد تومان پول در حوزه مولد سازی به استان برگشت.

مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران همچنین درباره عملکرد گروه رسانه ای تیرنگ، اظهار کرد: به شخصه پیگیر اخبار و مطالب رسانه تیرنگ به ویژه مطالب تولیدی واقتصادی این رسانه هستم. مطالب اقتصادی مجموعه تیرنگ از بعد کارشناسی، کیفیت خوبی دارد و می تواند به کار استان آید.

هاشمی در پایان بیان کرد: نقد منصفانه یقینا می تواند در توسعه استان نقش داشته باشد و جا دارد از شماو مجموعه تیرنگ به خاطر نقدهای اقتصادی تشکر نمایم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار