امروز همه ما با حمایت از نیروی انتظامی مظلوم در یک راهپیمایی عظیم سرسپردگی خود را به آرمان شهیدان و مقام عظمای ولایت اعلام می‌کنیم
کد خبر: ۱۰۶۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱ 24 September 2022
به گزارش تابناک مازندران ، امام جمعه ساری از تلاش‌های نیروی انتظامی و دستگاه‌های تأمین کننده امنیت در برقراری نظم قدردانی کرد و افزود: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل، در مقابل زورگویان عالم نشان دهنده نماد مقاومت ایران اسلامی بوده است.
 
حرکت ملت ایران روی مدار مقاومت است
 
نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پیروزی و صیانت از کشور و حفظ امنیت با مقاومت حاصل می‌شود نه تسلیم، گفت: دشمنان بدانند که حرکت ملت ایران روی خط و مدار مقاومت ترسیم شده است و آن‌ها هرگز با جنگ، تحریم و فتنه‌های داخلی نمی‌توانند آن را بشکنند..
 
آیت الله لائینی به راه اندازی جنگ‌های نیابتی و انواع ناآرامی‌ها آن را ناشی از حاکم بودن روح مقاومت در کشور دانست و گفت: دشمنان هر روز بهانه‌های جدید درست می‌کنند و امروز با بهانه‌ای جدید به اموال عمومی، جان، نوامیس و مقدسات تعرض کردند

وی قرآن سوزی، مسجد سوزی، کشتن انسان‌های بی گناه و تخریب اموال عمومی را مایه تأسف دانست و گفت: دشمن در تلاش است تا امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کند.

نماینده، ولی فقیه در استان مازندران اغتشاشات روز‌های اخیر را با جریانات سال ۸۸ مقایسه کرد و گفت: تجمعات اعتراضی روبه ضعف است، زیرا مردم ایران آشوبگران را تنها گذاشتند و می‌دانند که آن‌ها عوامل دشمن هستند.

وی با حمایت قاطعانه مردم از فراجا، گفت: امروز همه ما با حمایت از نیروی انتظامی مظلوم در یک راهپیمایی عظیم سرسپردگی خود را به آرمان شهیدان و مقام عظمای ولایت اعلام می‌کنیم.

آیت الله محمدی لائینی، تصریح کرد: امروز جمع شدیم تا اربعین انقلابی دیگری را رقم بزنیم و به آمریکا و عمال نیابتی آن‌ها بگوئیم که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مازندران در پایان مردم را به هوشیاری و تنها گذاشتن عده‌ای معدود فریب خورده توصیه کرد و گفت: بهترین راه مبارزه با فتنه گران تنها گذاشتن آنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار