استان مازندران در آخرین نظرسنجی شورا عالی فرهنگ عمومی در امید به زندگی رتبه نخست کشور را کسب کرد که یعنی جوانان ما شاداب هستند و خانواده های ما امید به آینده دارند .
کد خبر: ۱۰۶۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 24 September 2022

استاندار مازندران گفت : عصبانیت بدخواهان و فریب‌خوردگان ناشی از رشد علمی جوانان کشور است و امروز مهم‌ترین اولویت برای همه باید ارتقاء بخشی به سنگر علم و دانش باشد تا ایران اسلامی قوی‌تر از همیشه بسازیم.

 سیدمحمود حسین پور روز شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی و نواختن زنگ مهر در دبیرستان دخترانه شیوا شهرستان آمل با تشریح دستاوردهای علمی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، افزود: امروز ایران اسلامی و جوانان آن در عرصه های علمی برای جهان الگو هستند و جهان علمی سر تعظیم نسبت به جوانان و نوجوانان کشور فرودآورده و به این قدرت اعتراف می کند. 

وی ادامه داد : یکی از ناراحتی ها ، دلنگرانی ها ، حسادت ها و ندیدن های جریان اپوزیسیون جمهوری اسلامی همین رشد علمی جوانان و نوجوانان ما است که آنها را عصبانی می کند. 

استاندار مازندران اظهار داشت : در کرسی های بین اللمللی جوانان ایرانی اعم از دختر و پسر در عرصه های مهم و رشته های مختلف با افتخار پرچم جمهوری اسلامی را بالا می برند که نشان از عزت ملت بزرگ ایران و ذلت بدخواهان اندک دارد و اگر در همین مسیر و رشدی که در حوزه علمی داریم در عرصه های مختلف طی بشود ، جمهوری اسلامی در آینده نزدیک به عنوان یکی از قطب های بزرگ علمی دنیا خواهدبود. 

وی افزود : امروز باید همه توجه داشته باشند که ما در شرایط تحریم به این درجه از موفقیت های عظیم رسیده ایم که با انواع محدودیت ها ، سختی ها، محرومیت ها و کاستی‌ها همراه بود و این بسیار ارزشمند است. 

حسینی پور گفت : استان مازندران در آخرین نظرسنجی شورا عالی فرهنگ عمومی در امید به زندگی رتبه نخست کشور را کسب کرد که یعنی جوانان ما شاداب هستند و خانواده های ما امید به آینده دارند و این امید می تواند در این جوانان تبلور یابد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار