قطعی اینترنت در روزهای گذشته باعث شد بسیاری از کارها قفل شوند. به دلیل تعطیلی کسب‌وکارها در روزهای پایانی هفته چندان قطعی اینترنت خود را نشان نداد اما با آغاز هفته و شروع کار به نظر می‌رسد که بسیاری از کسب‌وکارها نتوانند کارهای خود را دنبال کنند
کد خبر: ۱۰۶۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰ 24 September 2022

عضو کمیسیون کسب‌وکارهای دانش بنیان اتاق ایران خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد قطعی اینترنت ۳۰ تا ۴۰ درصد بر روند فعالیت بنگاه‌های اقتصادی تاثیر بگذارد و باعث افت فعالیت اقتصادی آنها شود.

با دوستان خود به اشتراک بزارید:

به گزارش جدید پرس:
منوچهر توسطی با اشاره به تاثیر قطعی اینترنت در فضای کسب‌وکارهای مجازی، گفت: زندگی بشر امروز وابسته به اینترنت شده و به نظر می‌رسد این فضا بخش قابل توجهی از اقتصاد جهان را در قبضه خود گرفته است.

وی با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی باعث شدند بسیاری از شرکت‌ها ابزار ارتباطی‌های گذشته مانند فکس را جمع‌آوری کنند، اذعان کرد: در دنیای مدرن مدارک و مستندات بسیاری از شرکت‌ها از طریق واتساپ جابه‌جا می‌شوند. قطعی اینترنت در روزهای گذشته باعث شد بسیاری از کارها قفل شوند. به دلیل تعطیلی کسب‌وکارها در روزهای پایانی هفته چندان قطعی اینترنت خود را نشان نداد اما با آغاز هفته و شروع کار به نظر می‌رسد که بسیاری از کسب‌وکارها نتوانند کارهای خود را دنبال کنند.

عضو کمیسیون کسب‌وکارهای دانش بنیان اتاق ایران ادامه داد: تبعات قطعی اینترنت و فیلترشدن واتساپ امروز مشخص نخواهد شد و در روزهای آینده اثرات آن نمود بیشتری خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار