شخصا خیلی خوشحالم که دوباره به قائم شهر باز خواهم گشت. یک سال در خدمت مردم خوب این شهر بودم و با جو آنجا آشنا هستم. برای نساجی و طرفدارانش آرزوی موفقیت دارم
کد خبر: ۱۰۶۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 26 September 2022

مهاجم نفت مسجد سلیمان درباره شرایط خوب تیمش صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد تا در بازی مقابل نساجی با دست پر از ورزشگاه وطنی خارج شوند.

سید پیمان میری، بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان در گفتگو با ایلنا در رابطه با شرایط این تیم در تعطیلات لیگ برتر گفت: در حال پشت سر گذاشتن یک اردوی خوب در تهران هستیم. سعی کردیم روی نقاط ضعفی که داشتیم متمرکز شویم و بتوانیم ایراداتمان را برطرف کنیم. بازی دوستانه با مس کرمان خیلی به تیم ما کمک کرد و همانطور که همه می‌دانند نتیجه در بازی دوستانه مهم نیست بلکه رضایت از روند آمادگی، هماهنگی و البته انجام دستورات تاکتیکی ملاک این دیدار هاست که بچه‌ها به خوبی خواسته‌های کادر فنی را انجام دادند. 

وی افزود: در شش مسابقه اول لیگ بازی‌های خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم امتیازات بیشتری نیز کسب کنیم. دوست داریم در درجه اول فوتبال تهاجمی ارائه کنیم. طرفداران تیم ما به خوبی فوتبال را می فهمند پس باید سخت کار کنیم تا بتوانیم مقابل آن ها که با تحمل تمام سختی ها عاشقانه همراه ما هستند رو سفید شویم.

میری در رابطه با مشکلات مالی که عموماً تیم های نفتی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند نیز توضیح داد: دغدغه مالی برای اکثر تیم ها تبدیل به عادت شده، بجز چهار یا پنج تیم متمول مابقی تیم‌های لیگ همیشه درگیر این مسئله هستند. امسال به نسبت اوضاع تیم نفت مسجد سلیمان بهتر شده است اما همه چیز ایده آل نیست و مدیران در تلاش هستند تا پرداختی ها به موقع و تا پیش از شروع مجدد لیگ انجام شوند. 

مهاجم نفت مسجد سلیمان در رابطه با دیدار پیش رو تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: شخصا خیلی خوشحالم که دوباره به قائم شهر باز خواهم گشت.  یک سال در خدمت مردم خوب این شهر بودم و با جو آنجا آشنا هستم. برای نساجی و طرفدارانش آرزوی موفقیت دارم. ورزشگاه وطنی برای من یادآور خاطرات خوب زیادیست و حال که ورزشگاه وطنی هم صاحب زمین چمن طبیعی شده، دوست دارم بار دیگر در این استادیوم گل بزنم! 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار