دیدار تیم‌های استقلال و فولاد در ورزشگاه آزادی با تساوی یک بر یک به پایان رسید
کد خبر: ۱۰۷۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ 07 October 2022

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و فولاد از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک تمام شد.

استقلال یک – فولاد یک

گل‌: مجید علیاری در دقیقه ۱۶ برای فولاد و محمد محبی در دقیقه ۶۱ برای استقلال

امتیازها

استقلال: اول – ۱۵ امتیاز

فولاد: ششم – ۱۱ امتیاز (یک بازی کمتر)

کارت زرد: ساسان انصاری از فولاد و رضا میرزایی از استقلال

کارت قرمز: -

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی ۴۶)، روزبه چشمی (زبیر نیک نفس ۷۵)، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند (سعید مهری ۷۵)، محمد محبی، مهدی قایدی (رضا میرزایی ۷۵) و پیمان بابایی.

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت (شهاب گردان ۴۶)، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولی‌بالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، وریا غفوری (علیرضا کوشکی ۶۳)، ساسان انصاری، احسان پهلوان (علی قربانی ۶۳) و مجید علیاری.

موقعیت‌های خطرناک

در دقیقه ۱۵ سعید آقایی به سمت دروازه استقلال شوت زد که توپ در مسیر دروازه به دست مدافع استقلال برخورد کرد و دور شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

گل: در دقیقه ۱۶ مجید علیاری در میان مدافعان استقلال با ضربه سر دروازه سید حسین حسینی را باز کرد و فولاد را با یک گل پیش انداخت.

در دقیقه ۳۲ ضد حمله سریع آبی‌ها به سمت دروازه فولاد، با شوت محکم و زمینی پیمان بابایی همراه بود که کنت توپ را درازکش دفع کرد و در بازگشت، مدافعان فولاد مانع از شوتزنی مجدد محبی شدند.

در دقیقه ۳۴ ارسال توپ به روی دروازه فولاد تبدیل به موقعیت ایده‌آلی برای استقلال شد که مهاجم آبی‌ها قدر این فرصت را ندانست. چند ثانیه بعد مجددا پیمان بابایی با کنت تک به تک شد که باز هم این دروازه‌بان اتریشی جلوی شوت بابایی را گرفت.

در دقیقه ۳۷ پیمان بابایی پا به توپ وارد محوطه جریمه فولاد شد و این بار شوت او با عبور از کریستوفر کنت به دیرک دروازه خورد و به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۵ شوت مهدی قایدی به صورت ناقص توسط گردان دفع شد و شوت برگشتی از سوی بازیکنان استقلال باز هم به گردان برخورد کرد و در ادامه مدافعان فولاد توپ را دور کردند.

گل: ارسال کرنر در دقیقه ۶۱ به روی دروازه فولاد با خروج اشتباه شهاب گردان همراه بود و ضربه سر مرادمند مقابل دروازه به محبی رسید و او هم به راحتی دروازه شاگردان نکونام را باز کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار