نصرالله خلج» یکی از خیران رامسر در دوران دانش‌آموزی با توجه به کسب رتبه برتر ازسوی «عبدالوهاب فرید« از بزرگان شهرستان تقدیر شد، این موضوع هر چند به سال‌های قبل برمی‌گردد اما همین مسئله مسیر زندگیش را به‌گونه‌ای ترسیم کرد که اکنون وی جز خیران شهرستان رامسر است
کد خبر: ۱۰۷۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲ 07 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، خیر نیک اندیش رامسری در بیست و هفتمین سال متوالی از رتبه های برتر کنکور سراسری تجلیل کرد

هر ساله و در ۲۷ سال متوالی شاهد یک امر بزرگ فرهنگی و اجتماعی در تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری توسط خیر نیک اندیش رامسری نصراله خلج هستیم.

تقدیر از رتبه های برتر کنکور در راستای توسعه و گسترش تعلیم و تربیت و مشارکت در یک امر مهم فرهنگی که سبب تشویق دانش آموزان به علم آموزی خواهد شد.

در سال جاری از تلاش های محمد آزاد فرماندار سابق رامسر و بهمن جعفری ریاست سابق اتاق اصناف نیز تجلیل بعمل آمد.

این مراسم با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر رامسر، اعضای شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر، نیروی انتظامی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر، ریاست و پرسنل آموزش و پرورش، فرماندار و ریاست سابق آموزش و پرورش شهرستان رامسر، جمعی از خیرین و رتبه های برتر کنکور و خانواده های عزیزشان با اجرای مجری کشوری حبیب مظفری و با برنامه ریزی استاد عیسی خاتمی در تالار رستوران خلج برگزار شد.

نصرالله خلج» یکی از خیران رامسر در دوران دانش‌آموزی با توجه به کسب رتبه برتر ازسوی «عبدالوهاب فرید« از بزرگان شهرستان تقدیر شد، این موضوع هر چند به سال‌های قبل برمی‌گردد اما همین مسئله مسیر زندگیش را به‌گونه‌ای ترسیم کرد که اکنون وی جز خیران شهرستان رامسر است.

مهربانی و همدلی جز جدایی‌نشدنی از وجود ما انسان‌ها است که برای انجام آن به‌دنبال بهانه هستند که گزارش ما  روایت مردی است که خود روزی دانش‌آموز نخبه‌ای بوده که در دوران دانش‌آموزی خود جایزه‌ای به وی اهدا شده و همین جایزه و تقدیر مسیر زندگیش را تغییر داد.

نصراله خلج در دوران دانش‌آموزی باتوجه به کسب رتبه برتر از سوی عبدالوهاب فرید تقدیر شد این موضوع به سال‌های قبل برمی‌گردد و همین موضوع مسیر زندگیش را به‌گونه‌ای تغییر داد که اکنون وی جزء خیران شهرستان رامسر است.

نصراله خلج ۲۷ سال است که از دانش‌آموزان نخبه تقدیر می‌کند البته در سال‌های نخست بحث تقدیر از دانش‌آموزان رامسر را برعهده داشته، ولی اکنون تقدیر از دانش‌آموزان نخبه شهرستان‌های غرب استان مازندران در دستور کار قرار دارد.

 این کار خواسته دل من است

نصرالله خلج در این مراسم، اظهار کرد: امسال بیست و هفتمین سال متوالی جشن برگزاری برترین کنکور سراسری است.

وی افزود: در سال نخست تا پنجم برای دانش‌آموزان نخبه شهرستان رامسر و سال‌های آتی شهرستان‌های همجوار و رتبه‌های دورقمی و ۱۰ سال بعد را به‌صورت کشوری و کسانی که در کنکور رتبه تک‌رقمی کسب کردند دعوت می شوند.

این خیر تصریح کرد: افتخار این کار را خداوند به من داده امیدوارم خداوند این لیاقت و بضاعت را به من دهد تا این کار مادام‌العمر استمرار داشته باشد؛ قطع به یقین چون خواسته دل من است این کار را قطع نخواهم کرد.

از محمد آزاد فرزند شایسته رامسر که در طول مدت حدود شش سال در مسند فرمانداری و قبل از آن بعنوان معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری خدمات ارزنده، ماندگار و شایسته برای شهرستان رامسر انجام دادند.

از بهمن جعفری بمدت سی سال در مجمع امور صنفی و اتاق اصناف رامسر بعنوان رئیس و مدیر امور اصناف و بازاریان رامسر با مردم داری مدیریت خوبی داشت‌.

ابراهیم کریمی که در امتحان کنکور ورودی فوق لیسانس رشته مدیریت دولتی رتبه یک کشور را کسب کردند.

رتبه تک رقمی کشوری آقای امیر همایون شریفی زاده از استان گرگان، رتبه چهارم کشور در رشته ریاضی که از بین ۳۲ هزار و چهارصد نفر داوطلب رتبه چهارم را کسب کردند.

رتبه های یک رقمی و دو رقمی شهرستان تنکابن

پرهام پورقاسمی رتبه ۷ منطقه ۳ ، بهار قاسمی رتبه ۹ منطقه ۳، آروین سامانی رتبه ۲۶ منطقه ۳، رضا اشکور وکیلی رتبه ۳۲ منطقه ۳، سپهر رحمان زاده رتبه ۴۳ منطقه ۳، آرزو رضا خانی رتبه ۴۹ منطقه ۳، مریم صفر عینی رتبه ۸۵ منطقه ۳

رتبه های زیر ۳۰۰۰ رشته تجربی از شهرستان رامسر

محمد علی شمس برزگر، شایان خلیلی، سید علیرضا اکرا سیدی، محمد ملک نیا، امیر عباس شاهنظری ثانی، محمد مهدی حسن نژاد، یاسین رضائی، محمدرضا صفری، آریا گلعلی پور، فاطمه جوربنیان، محمد سعید قلی لمتری، فاطمه سرمشک قربانی

رتبه های زیر ۳۰۰۰ رشته علوم انسانی از شهرستان رامسر

فاطمه السادات میرابوطالبی، زهرا چاوش ثانی، معصومه پورنیان، سمیرا فلک دهی، عرفان نیاستی، وحید جنت رستمی

رتبه های زیر ۳۰۰۰ رشته ریاضی و فنی شهرستان رامسر

سید آرمان شفائی، امیر حسین وحیدی، آرمیتا سلیم پور، الهه فروهی، فاطمه نکوزاد

خبر: جلال کمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار