کد خبر: ۱۰۷۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 22 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ،  اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 29/8/1401 تقدیم حضورتان می گردد .

-------------------------------

دستگیری سارق سیم برق با 46 فقره سرقت 

سردارمرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق سیم برق از شبکه های توزیع در استان با 46 فقره سرقت خبر داد . 

سردارمرتضی میرزایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم برق هوایی از شبه های توزیع در شهرستان ساری و سایر شهرستان ها، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را که اهل و ساکن استان گلستان بود، شناسایی کردند .

سردارمیرزایی، در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، متهم که در زندان آن استان در حال طی دوران محکومیت خود بود در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت و در بازجویی های به عمل آمده به سرقت سیم و کابل برق با همدستی برادر خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعترافات متهمان به 46 فقره سرقت سیم برق از شبکه های هوایی توزیع برق در سطح شهرستان ساری و سایر شهرستان ها، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد تجهیزات مربوط به سرقت سیم برق کشف شد.

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی، روانه زندان شد، گفت: تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهم که در این سرقت ها با وی همکاری داشتند نیز ادامه دارد .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه از مردم خواست: ضمن همکاری با پلیس در برقراری نظم ، امنیت و آرامش جامعه، در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را در سریع ترین زمان ممکن به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

-------------------------------

دستگیری سارق حرفه ای در آمل 

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري سارق منزل و کابل برق با 33 فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ سید موسی حسینی با اعلام این خبر افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق در شهرستان آمل تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی دابودشت آمل اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندان، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی توسط ماموران دستگیر شد .

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 33 فقره سرقت منزل و کابل برق در آن شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ حسینی با بیان این که موفقیت در کشف جرم نتیجه تعامل شهروندان با پلیس است، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست و انتظار ما از شهروندان توجه به اقدامات پیشگیرانه و رعایت هشدارهای انتظامی است.#


-------------------------------


کشف چوب جنگلی قاچاق در "میاندورود" 

سرهنگ شهرام باقری سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 5 و نیم تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام باقری" در تشریح این خبر، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب مشکوک شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند .

سرهنگ باقری از کشف 5 تن و 500 کیلو گرم چوب قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند .


-------------------------------


مرگ خاموش 4 عضو یک خانواده در نور 

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور از گازگرفتگی منجر به مرگ 4 عضو یک خانواده در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: عصر روز گذشته، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر گاز گرفتگی منجر به مرگ در یکی از مناطق روستایی شهرستان نور، ماموران پلیس آگاهی به م

حل اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: برابر بررسی های به عمل آمده در این حادثه که در یکی از مناطق روستایی چمستان به وقوع پیوست 4 عضو یک خانواده از جمله مادر و دو فرزند وی به همراه عروس خانواده، دچار گازگرفتگی شدند .

سرهنگ قلی پور با بیان این که برابر بررسی های به عمل آمده از سوی کارشناسان آتش نشانی علت گاز گرفتگی نشت هواکش بخاری اعلام شده است، اظهار داشت: جسد این افراد پس از تشکیل پرونده به سردخانه منتقل و موضوع در دست بررسی است.#


-------------------------------


کشف 10فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق سيم برق و كابل مخابراتی و کشف 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی " در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری11 این شهرستان سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بود شناسایی و در اقدامی عملیاتی وی را دستگیر کردند .

به همراه مقدار4کیلو سیم برق وکابل مخابراتی دستگیر نمودند.

سرهنگ عزیزی از کشف مقادیر قابل تو.جهی سیم و کابل برق سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و خاطرشنان کرد: این سارق حرفه ای تاکنون به 10فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و از آنان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.


-------------------------------


کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق در سوادکوه 

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، از کشف 4 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در شهرستان سوادکوه خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری با اعلام اين خبربیان کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه ورسک شهرستان سوادکوه حین گشت زنی به 2 خودروی سواری و کامیونت مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی از کشف 4 تن چوب قاچاق از خودروهای مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

سرهنگ اکبری در پایان با اشاره به اینکه منابع طبیعی متعلق به همه انسان‌ها بوده و حفاظت از آن وظيفه همگاني است از مردم خواست: چنانچه از فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب مطلع هستند، مراتب را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند .


-------------------------------


دستگیری سارقان مزارع و باغات سیمرغ 

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامي شهرستان سیمرغ از شناسايي و دستگيري سارقان مزارع و باغات آن شهرستان با 8 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین اسدی" با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مزارع و باغات شهرستان سیمرغ ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 2 سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ ، تصريح کرد: متهمان در بازجویی ها به 8 فقره سرقت از مزارع و باغات کشاورزی این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ اسدی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، در پایان از شهروندان خواست: اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.


-------------------------------


دستگیری عامل افیونی در نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگیری تهیه و توزیع کننده مواد مخدر و کشف یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر هروئین در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ "قاسم عزیزی "در تشریح این خبر گفت:در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در یکی از مناطق آلوده این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی از کشف یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و افزود: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


-------------------------------


دستگيري 5 نفر از محرکان اصلی اغتشاش

کوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .

------------------------

دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت در"میاندورود" 

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 3 دستگاه موتور سیکلت سرقتی با دستگیری سارق در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام باقری گلوردی" در تشريح اين خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه سارق 42 ساله به 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی  اعتراف کرد، اظهار داشت: که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شد.

سرهنگ باقری در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدارهاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

------------------------------

کشف بیش از 17 تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف 17تن چوب آلات جنگلي قاچاق در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حمیدرضا فرهودی" با اعلام اين خبر بیان کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران یگان امداد شهرستان سوادکوه شمالی حین گشت زنی به 2 خودرو کامیون مشکوک و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به کشف 17 تن چوب جنگلی  قاچاق ار این کامیون های توقیفی، اظهار داشت: متهمان به همراه محموله قاچاق کشف شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی تحویل داده شدند.

سرهنگ فرهودی در پايان با بيان اينكه منابع طبيعي از مواهب الهي براي استفاده عموم است و همه بايد در حفظ آن کوشا باشيم از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

----------------------------

دستگیری سارق محتویات خودرو در بهشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري سارق محتویات خودرو با 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در بیان این خبر اظهار داشت: در پي چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه ای محتویات خودرو شدند و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفيگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر بيان داشت: سارق در بازجویی های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشته و در ادامه به 8 فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ عنایتی در پايان به شهروندان توصيه كرد: به منظور پيشگيري از سرقت داخل خودرو موارد امنيتي را رعايت و از قرار دادن وجوه نقد و اشياء قيمتي در داخل وسيله نقليه خوداري كنيد.

------------------------------

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار