هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۷۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ 23 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 02/09/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------

فروش سکه های تقلبي در جویبار 

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری فروشنده سکه های تقلبی در شهرستان جویبار خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سید جعفر ساداتی" در تشریح این خبر اظهار داشت:  ماموران انتظامی شهرستان جویبار با اطلاع از اینکه فردی غیربومی به همراه همدستش در سطح آن شهرستان اقدام به فروش سکه های تقلبی می کنند، موضوع دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وي با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 شهرستان جویبار یکی از متهمان را در داخل طلافروشی، حین فروش سکه های تقلبی دستگیر کردند، اظهار کرد: طی بازرسی از کیف همراه متهم، 33 عدد سکه های پارسیان یک گرمی با مارک های مختلف تقلبی کشف شد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در ادامه بیان داشت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، متهمان از شهرستان آستارا وارد مازندران شده و اقدام به فروش سکه های تقلبی در شهرهای بابلسر، بهمنمیر، بابل، جویبار، کوهیخیل، سیمرغ و قائمشهر کردند.

سرهنگ ساداتی با اشاره به اینکه متهم داراي 11فقره سابقه کيفري می باشد و یکی از متهمان که در طلافروشی دیگری حضور داشت از صحنه متواری شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی همدستش ادامه دارد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.#

--------------------

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت هفته بسیج 

سردار "مرتضی میرزایی" فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به بسیجیان غیور و جان برکف ایران اسلامی تبریک گفت. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بسیج شجره طیبه ای است که توسط حضرت امام خمینی (ره) در سال 58 پایه گذاری و نهادینه شد و امروز این نهاد انقلابی و مقتدر به پشتوانه نظام و انقلاب تبدیل شده است.

بسیج نهادی با گستره دل‌ هایی گره خورده با اهداف و آرمان‌های بلند امام و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با درک شرایط و موقعیت انقلاب و کشور، همواره در عرصه‌های مختلف یاری‌گر نظام و کشور است.

هفته بسیج؛ بزرگداشت جانفشانی های بسیجیانی ایثارگر، حق طلب و مخلص است که نه تنها در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان قسم خورده جانانه ایستادگی کرده اند بلکه در عرصه هایی همچون پیشرفت علم و فناوری، جهادی، فرهنگی و سازندگی نیز نقشی تاثیرگذار و غیر قابل انکار داشته اند.

امروز استقلال و پیشرفت نظام در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری به خصوص عرصه صنعت دفاعی و انرژی هسته‌ای، حاصل بسط و گسترش تفکر بسیجی در جامعه است.

بسیجی نیرویی کارآمد و سرمایه‌ای گرانبها برای اسلام، انقلاب و کشور است که با وجود آن، کشور از گزند دشمنان مصون مانده و راه‌ های استقلال، عزت و افتخار را با سرعتی مضاعف طی خواهد کرد.

امروز بسیج تنها یک نهاد نیست بلکه یک تفکر و منش است، چه بسا اگر تفکر و ایمان بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود قطعا نمی توانستیم در برابر دشمن تا بن دندان مسلح و جهان استکبار و غرب ایستادگی کنیم و اکنون شاهد جانفشانی این عزیزان در عرصه های مختلف هستیم.

فرماندهی انتظامی استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این روز به تمامی بسیجیان دریا دل، با بصیرت و مخلص که با رشادت های خود در راستای سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی مقتدرانه ایستادگی کرده اند و امنیت پایدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند، توفیقات روز افزون را در پرتو توجهات امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

--------------------

دستگیری عاملان آتش زدن پایگاه بسیج در میاندورود 

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری 2 نفر از اغتشاشگران که یک پایگاه بسیج را با کوکتل مولوتف مورد هدف قرار داده بودند، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام باقری " با اشاره به شناسایی و برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت و اغتشاشگران اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته یک پایگاه بسیج در این شهرستان توسط اغتشاشگران با کوکتل مولوتف مورد آتش سوزی قرار گرفته بود که موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های بعمل آمده دو نفر از افرادی که پایگاه بسیج را مورد حمله قرار داده بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 5 عدد کوکتل مولوتف و 30 ليتر بنزين که به منظور تخریب و آتش زدن اموال عمومی و دولتی تهیه و آماده شده بود، کشف شد.

سرهنگ

باقری در پایان  با تاکید بر برخورد قاطعانه و قانونی با عوامل اغتشاش و نا امنی در جامعه از عموم مردم خواسته شده هرگونه موارد مشکوک و اطلاعات در مورد اقدامات مجرمانه و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

--------------------

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 10 فقره سرقت در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف10فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی و تابعه این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، 3 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا خاطر نشان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی تاکنون به 10فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عزیزی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند .

--------------------

کشف 100 کیلوگرم گوشت خوک در گلوگاه 

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از توقیف یک دستگاه سواری با 100کیلو گوشت خوک در آن شهرستان خبرداد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود کلوانی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری11در ایست بازرسی محور مواصلاتی استان گلستان به مازندران، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی، 100 کیلو گرم گوشت خوک را کشف کردند.

سرهنگ کلوانی در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

--------------------

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار