سردار نقدی با اشاره به قدرت امنیتی کم نظیر جمهوری اسلامی ایران در دنیا گفت که ایران اسلامی از دل تهدید و جنگ توانست به محدود کشور‌هایی تبدیل شود که جاسوسان آمریکا، اسرائیل و صهیونیست و انگلیس را دستگیر و محاکمه کند.
کد خبر: ۱۰۷۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰ 24 November 2022

وی با بیان اینکه قدرت امنیتی کم نظیر در دنیا از دل دوران دفاع مقدس متولد شد، افزود: امروز ایران اسلامی از محدود کشورهایی که جاسوس آمریکایی و اسرائیلی را به دام می اندازد.

سردار نقدی تصریح کرد: تمامی قدرت های روز دنیا با تمام امکانات پشت رژیم بعث قرار گرفتند، بسیجیان ایران اسلامی با دست خالی رفتند و لشکرهای زرهی را با غنیمت های جنگی تشکیل دادند، اما جانانه جلوی دشمن تا بن دندان ایستادگی کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن ما با ۳۰۰ فروند هواپیمای جنگی معمولی وارد جنگ با ما شد و با ۶۱۰ فروند هواپیمای پیشرفته روز خارج شد،  خاطرنشان کرد: دشمن با ۳۵۰۰ تانک وارد جنگ شد و با وجود از دست دادن ۷۳۶۰ تانک در پایان جنگ با بیشتر از ۵۵۰۰ دستگاه تانک مدرن جنگ را پایان برد، اما با وجود این همه امکانات شکست خورد.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی رتبه پانزدهم علمی دنیا را در اختیار دارد، افزود: نخبگان ایران عزیز نزدیک به ۴۰رتبه صعود داشته اند.

سردار نقدی به تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران اسلامی اشاره و بیان کرد: سال‌های سال است که در سایه تحریم‌های ظالمانه و سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ بشریت فعالیت‌های خود در حوزه هوافضا را به پیش می‌بریم. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارایه این مطلب که امروز ما به لطف الهی موفق شدیم به موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته دست پیدا کنیم، گفت:‌ بزرگترین سکوهای استخراج نفت از دل تحریم با دست نخبگان ایران اسلامی ساخته شد.

وی با بیان اینکه تحریم اقتصادی و نظامی عیله ایران اسلامی جواب نداده و به جنگ نرم و رساننه ای متوسل شده اند، افزود: آمریکایی ها ‌هفت هزار میلیارد دلار در افغانستان خرج کردند و فقط ننگ برایشان مانده است.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب با عملیات روانی هر حادثه را تبدیل به ناامنی و اغتشاش می کنند، گفت: متاسفانه مدیریت فضای مجازی دست دشمنان انقلاب است و تولیدات محتوایی اصحاب خبر و رسانه ایران اسلامی با سانسور رسانه ای استکبار مواجه می شود. 

وی بر لزوم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات با هدف مقابله با جنگ رسانه ای استکبار تاکید کرد و افزود: مادامی که مدیریت فضای مجازی در کنترل دشمنان این ملت باشد می‌توانند با عملیات روانی هر حادثه را تبدیل به ناامنی کنند، که اتخاذ تدابیری برای مدیریت این فضا در کشور باید مورد توجه باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت ۱۶هزار پایگاه مقاومت بسیج خواهران با عضویت بیش از ۹هزار بسیجی خواهر، افزود: امروز اتاق فکر استکبار پول خرج می کند تا جامعه ایران اسلامی با عمق و ریشه دینی را با شعار ترویج برهنگی زنان تضعیف کنند که باید گفت این توطئه افکن ها محکوم به شکست است.

در ادامه حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای رسانه با اشاره به حساسیت عرصه رسانه در دنیای امروز، گفت: آن‌ دسته از مردان خدایی که ما به‌عنوان شهید می‌شناسیم هنرمندان واقعی هستند که با دادن جان خود برای حفظ ایران اسلامي و تقویت ارزش های والای انسانی و اسلامی، هنر واقعی را به نمایش گذاشتند و هیچ وقت کارشان فراموش نمی‌شود. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار