کد خبر: ۱۰۷۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ 27 November 2022

کارگاه آموزشی با عنوان اصول و مبانی کارآفرینی در دانشگاه مازندران برگزار شد

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، کارگاه آموزشی با عنوان اصول و مبانی کارآفرینی با حضور دکتر جمال قاسمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، مجتبی قلی‌پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر و مدیران ادارات شهرستان در محل سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزار گردید. 

برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان اصول و مبانی کارآفرینی در دانشگاه مازندران  

بر اساس این گزارش، در ابتدای این کارگاه که با هدف آشنایی با مباحث کارآفرینی برگزار شد، دکتر قاسمی در سخنانی به تبیین فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو در تبدیل دانشگاه مازندران به دانشگاه جامعه‌محور و کارآفرین پرداخت و بر لزوم حمایت و همراهی ارگان‌های دولتی در این مسیر تاکید نمود.

فرماندار بابلسر نیز در این نشست با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اصول اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش‌بنیان، از تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست جهت فرهنگ‌سازی کارآفرینی برای خود و کارکنان‌شان اقدام کنند تا بتوانند خدمات مطلوب‌تری را به مردم در این حوزه ارایه نمایند و بر اهمیت و لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه مازندران در ارتقای دانش و فرهنگ کارآفرینی در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

دکتر حجت غنودی مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه نیز در این رویداد به ارایه اهم فعالیت‌های مدیریت فناوری در حوزه کارآفرینی پرداخت و اهداف این مدیریت در راستای دست‌یابی به اهداف عالیه دانشگاه کارآفرین را تبیین کرد.

در ادامه این کارگاه، دکتر حسنعلی آقاجانی رییس دانشکده علوم اقتصادی و اداری و مدرس کارگاه، به ارایه اصول و مبانی کارآفرینی جهت آشنایی مدیران دستگاه‌های اجرایی پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار