همکاری با پلیس و تماس با سامانه 110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز است که شهروندان می توانند از آن طریق با پلیس ارتباط برقرار کنند
کد خبر: ۱۰۷۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴ 27 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی مازندران در پنجم آذر ماه به این شرح است: 
دستگیری زندانی فراری در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق فراری و کشف اقلام سرقتی در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئیات این خبر گفت: درپي اعلام مركز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت در محور ساری، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی با اشاره به ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی بخش رو دپی طی کار اطلاعاتی زندانی فراری مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند، یاد آور شد: متهم در اظهارات خود به 10 فقره سرقت از منزل مسکونی اعتراف و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف از مخفیگاهش کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: 5 فقره پرونده اموال مسروقه به شاکیان تحویل داده شد و متهم بعد از انجام تحقیقات لازم برای ادامه اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ حسن زاده در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با قدرت در مقابل افرادی که مال و آرامش مردم را مختل کنند برخورد می کند از شهروندان خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال در صورت مواجه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
-------------------------------
دستگیری 16 عامل افیونی و مخل نظم و امنیت در نور
فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 16 عامل افیونی و مخل نظم و امنیت در طرح امنيت محله محور آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" علی اکبر قلی پور" با اعلام اين خبر، اظهار داشت:به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه دار طرح امنیت محله محوردرحوزه استحفاظی پاسگاه بنفشه ده این شهرستان به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان نور،افزود: در اجراي اين طرح، ماموران پس از بررسی های اطلاعاتی و هماهنگي قضائي موفق به شناسایی و دستگیری 2 متهم متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی، 3 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 1 نفر از متهمان به نگهداری سلاح غیر مجاز وقاچاق وآلات وادوات جرم وتوقیف دو دستگاه خودرو به دلیل قاچاق چوب شدند.
سرهنگ قلی پور در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: همکاری با پلیس و تماس با سامانه 110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز است که شهروندان می توانند از آن طریق با پلیس ارتباط برقرار کنند.
-------------------------------
سارقان تجهیزات و محتویات داخل خودرو در دام پلیس قائم شهر
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری 2 سارق تجهیزات و محتویات داخل خودرو با 13 فقره سرقت خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان قائم شهر پس از بررسی های همه جانبه یکی از سارقان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به سرقت تجهیزات و محتوبات داخل خودرو در این شهرستان با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد.
سرهنگ خادمی از دستگیری همدست متهم در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده به 13 فقره سرقت تجهیزات و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.
وی در خاتمه با اشاره به این که متهمان به همراه پرونده متشکله روانه مرجع قضایی شدند، به شهروندان توصیه کرد: با اعلام به موقع هرگونه مورد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .
-------------------------------
دستگیری 21 سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه در جویبار
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از دستگیری 21 سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه و کشف 24 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخور

د با ناهنجاری های اجتماعی، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار و افراد معلوم الحال، موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ و در اقداماتی غافلگیرانه 21سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازجویی از متهمان دستگیر شده24 فقره سرقت کشف کردند.
وی در ادامه اظهار داشت: ماموران انتظامی نیز به مقداری انواع مواد مخدر را کشف و یک موتورسیکلت و 11 خودرو را به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی ، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و ایجاد مزاحمت توقیف کردند.
سرهنگ جعفری در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه رفتار مشکوک توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.
-------------------------------
جمع آوري 12 خرده فروش مواد مخدر و 6 معتاد متجاهر در بابل
فرمانده انتظامي شهرستان بابل از جمع آوري 12 خرده فروش موادمخدر و 6 معتاد متجاهر در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت شهروندان، مأموران انتظامي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در سطح شهرستان اجرا كردند.
وي افزود: در اين راستا 12 خرده فروش مواد مخدر و 6 معتاد متجاهر و پرخطر از سطح مناطق آلوده و معابر شهرستان جمع آوري و از آنان مقدار تقریبی 4 کیلو 100 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بابل با تقدیر از همکاري و تعامل شهروندان خاطرنشان کرد: همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم با پليس باعث ارتقاء نظم اجتماعي در جامعه خواهد شد.
-------------------------------
دستگیری سارق اماکن خصوصی با 10 فقره سرقت در نوشهر
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگيري سارق اماکن خصوصی و کشف 10 فقره سرقت خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "اکبر درویشی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمانهای نیمه کاره در حوزه استحفاظی ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتي و فعال کردن منابع و مخبرین، سارق شناسايي و دستگير شد و در تحقيقات و بازجویی بعمل آمده به 10 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کرد.
سرهنگ درویشی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد:ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس 110 گزارش کنند .
-------------------------------
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی در بهشهر
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی با دستگیری 16 سارق در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر، گفت: ماموران انتظامي شهرستان "بهشهر" طرح ارتقاء امنيت اجتماعي-ترافيكي را با هدف تامین نظم و امنیت ، آرامش و آسایش عمومی و برخورد با متخلفان و هنجارشکنان اجرا کردند.
وی افزود: با اجراي اين طرح 16 دستگاه خودرو و 6دستگاه موتورسیکلت به علت تخلفات و عدم رعايت قوانين راهنمائي و رانندگي توقیف شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر با اشاره به دستاورد و نتايج ديگر اجراي اين طرح با دستگیری 8 نفرسارق گفت: کشف 16 فقره انواع سرقت ، دستگيري 3 خرده فروش مواد مخدر ، کشف یک کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و کشف 700 کیلو گرم چوب قاچاق از ديگر نتايج اجراي اين طرح بود.
سرهنگ عنایتی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.
-------------------------------


دستگیری سارقان مسلح خودرو در ساری
جانشین انتظامی استان مازندران از وقوع سرقت مسلحانه در منطقه کیاسر شهرستان ساری خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی، 2 سارق مسلح به همراه سلاح کلت کمری دستگیر شدند.
 به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سیدموسی حسینی" با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز کنترل پلیس 110، مبني بر وقوع سرقت مسلحانه خودرو در يكي از مناطق کوستانی کیاسر شهرستان ساری، پیگیری موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: سارقان خودرویی را به مقصد شهرستان سمنان کرايه کرده بودند در حوالي روستاي ايول منطقه کياسر (جاده ساري به سمنان) به بهانه استفاده از سرويس بهداشتي خودرو را متوقف و با اسلحه کلت راننده را تهديد و خودرو را به سرقت بردند.
جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه راننده خودرو در فرصتی مناسب توانست خود را از ماشین به بیرون پرت کند، تصریح کرد: ماموران پس از اجرای طرح مهار، خودروی سرقتی را بعد از گذشت يک ساعت به صورت بلاصاحب در چند کيلومتري محل سرقت کشف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در ادامه با گشت زني هدفمند در منطقه هر دو سارق را که در يک چهار ديواري پنهان شده بودند، با رعایت قاون بکارگیری سلاح دستگير و دو قبضه سلاح کلت کمري به همراه بيست عدد فشنگ جنگي از آنان کشف کردند.
سرهنگ حسینی با بیان اینکه کارآگاهان پليس آگاهي استان مازندران طي بازرسي از منزل اجاره اي متهمان، تعداد دو دستگاه گوشي اندرويد سرقتی و چهل عدد فشنگ جنگي کلت به همراه پنج عدد دستبند پلاستيکي کشف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه با انگيزه مالي اقرار و با قرار بازداشت موقت روانه زندان در شهرستان ساري شدند.

--------------------------
کشف 600 هزار نخ سیگار قاچاق در بابل

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش از 600 هزار نخ، انواع سيگار خارجی قاچاق و توقیف 3 دستگاه خودروی و پلمب 2 انبار در شهرستان بابل خبر داد.
سرهنگ "سیدموسی حسینی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشریح این خبر بیان داشت: به منظور جلوگیری از ورود و عرضه کالاهای خارجی، طرح برخورد با قاچاق کالا در سطح استان مازندران در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران در اجرای این طرح پس از برسی های اطلاعاتی توانستند 2 نفر از افرادی را که در خصوص قاچاق سیگار خارجی در شهرستان بابل فعالیت داشتند را شناسایی کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از 2 انبار یبیش از 600 هزار نخ سیگار خارجي قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف و 2 متهم را دستگیر و همچنین 3 دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.
سرهنگ حسینی در پایان با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كارماموران پليس اين فرماندهی قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعاً با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند.
-----------------------

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار