زمانی که در کشور بارش برف وجود دارد تمام حساسیت‌ها روی راه‌های استان مازندران است زیرا این استان مقصد اول گردشگری و تردد به شمار می‌رود
کد خبر: ۱۰۸۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 01 December 2022

مدیرکل راهداری مازندران با اشاره به فعال شدن راهداران برای طرح راهداری زمستانه گفت: هر ساله ۹۲۲ روستای کوهستانی استان درگیر برف می شوند.

حسن جهانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای راهداری زمستانه و استقرار راهداران از آبان ماه تا اردیبهشت ماه در راه‌ها، سطح راه‌های استان را ۱۰ هزار کیلومتر ذکر کرد و گفت: پنج هزار کیلومتر از راه‌های استان در فصل سرما و زمستان تحت تأثیر برف قرار می‌گیرند.

وی با اظهار اینکه ۹۲۲ روستای استان در زمستان درگیر برف هستند، افزود: هر سال سه هزار کیلومتر از راه‌های مازندران درگیر برف می‌شوند.

وی با اشاره به استقرار ۳۷ راهدارخانه در استان گفت: امسال سه راهدارخانه شامل ولی آباد با پیشرفت ۹۹ درصدی راهدارخانه دو دانگه و بلده به شمار راهدارخانه‌های استان افزوده شده است.

مدیرکل راهداری مازندران با بیان اینکه ۳۰۰ نفر از راهداران در محورهای مشغول اجرای طرح راهداری هستند، گفت: امسال ۳۷ اکیپ راهداری مشغول خدمات دهی در جاده‌ها می‌شوند.

جهانیان با اظهار اینکه چهار محور مهم در استان وجود دارد، گفت: زمانی که در کشور بارش برف وجود دارد تمام حساسیت‌ها روی راه‌های استان مازندران است زیرا این استان مقصد اول گردشگری و تردد به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ کیلومتر از محور ساری - کیاسر برفگیر است، افزود: امسال برای تسریع در خدمات رسانی، راهدارخانه ای موقت جدیدی نیز راه اندازی شد و امسال در محور گدوک میز راهدارخانه جدیدی افزوده شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار