از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه اخبار را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۸۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ 03 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 12/09/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------

دستگیری سارقان حرفه ایی با 22 فقره سرقت در آمل 

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري 2 سارق منزل و داخل خودرو با 22فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"علی داداش تبار" با اعلام این خبر افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل و داخل خودرو در این شهرستان تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی طی اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه متهمان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند .

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 22 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ داداش تبار با بیان این که موفقیت پلیس در کشف جرم نتیجه تعامل شهروندان است، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه اخبار را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

--------------------------------

کشف شربت و قرص متادون در نوشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری یک فروشنده حرفه‌ای مواد مخدر و کشف مقاديري قرص و شربت متادون از منزل و مغازه وی در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اکبر درویشی" در این خصوص گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، یکی از فروشندگان حرفه‌ای مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی اقدام به بازرسی از منزل و مغازه وی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از منزل و مغازه این مواد فروش، 7 هزار سی سی شربت متادون، 8 هزار و 400عدد انواع قرص متادون و 400 گرم ماده مخدر سوخته تریاک کشف و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ درویشی با اشاره به این که در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم براي سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد، خاطرنشان كرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک و مظنون در ارتباط با خرید و فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس110 و کلانتری محل سکونت خود گزارش نمایند .

--------------------------------

دستگيري3 سارق منزل با 8 فقره سرقت در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ازدستگيري 3 سارق منزل و کابل برق با 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار  ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ماموران پلیس آگاهی، موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای و سابقه دار در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا، تصريح کرد: متهمان طی عملياتي ضربتي و غافلگيرانه دستگیر و تاکنون به 8 فقره سرقت منزل و کابل برق اعتراف کردند.

سرهنگ عزیزی در پایان از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان و استرداد به مالباختگان خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

--------------------------------

کشف 3 تن چوب راش در گلوگاه 

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف3 تن چوب جنگلی قاچاق از نوع "راش" از یک در دستگاه خودرو وانت نیسان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود کلوانی" با اعلام اين خبر، افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران انتظامی این فرماندهی باهمکاری اداره منابع طبیعی در ایست وبازرسی مقطعی محور مواصلاتی جاده سراسری شهرستان به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل بار چوب مظنون شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را متوقف و در بازرسی از ان موفق شدند، بیش از 3 تن چوب جنگلی قاچاق از نوع راش را کشف کنند.

سرهنگ کلوانی خاطرنشان کرد: در این خصوص متهم به قاچاق چوب شناسایی و دستگیر شد و چوب آلات مکشوفه به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

--------------------------------

کشف 14 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی فریدونکنار 

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با کشف 14فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن هاشم پور" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگ

ان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، افزود:10نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند .

سرهنگ هاشم پور از توقیف 5 دستگاه خودرو و4 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و اظهار داشت: کشف 11فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل و کشف انواع مواد مخدر از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

--------------------------------

سارقان ساختمانهای نیمه کاره دردام پلیس تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 4 سارق ساختمانهای نیمه کاره با 19 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمانهای نیمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، 4 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی به 19 فقره سرقت اعتراف کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دیلمی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

--------------------------------

دستگیری 26 سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه در جویبار 

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از دستگیری 26 سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه و کشف 29فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار و افراد معلوم الحال، موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ و در اقداماتی غافلگیرانه 26سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازجویی از متهمان دستگیر شده29 فقره سرقت کشف کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: ماموران انتظامی نیز به مقداری انواع مواد مخدر را کشف و 2 موتورسیکلت و 12خودرو را به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی ، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و ایجاد مزاحمت توقیف کردند.

سرهنگ جعفری در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه رفتار مشکوک توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار