کد خبر: ۱۰۸۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ 04 December 2022

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،سرپرست شرکت گاز مازندران با بیان اینکه مصرف گاز استان به علت سرمای هوا در روز گذشته از ۳۲ میلیون متر مکعب عبور کرد و به مرز هشدار رسیده است گفت: تاب آوری شبکه هم در صورت افزایش مصرف خواهد شکست و شبکه با اُفت مواجه خواهد شد.


رستمی مایلی افزود: اگر مصرف گاز در استان از مرز ۳۶ میلیون متر مکعب در روز عبور کند در مرحله نخست گاز مشترکان صنعتی قطع می‌شود.


او با اشاره به اینکه امسال ۵۰ هزار مشترک خانگی و ۳۰۰ واحد صنعتی به مشترکان استان اضافه شد گفت: افزایش مشترکان و سرمای هوا از دلایل افزایش مصرف گاز در استان است.


سرپرست شرکت گاز مازندران با اشار ه به اینکه تمامی ادارات و نهاد‌ها باید یک ساعت قبل از پایان ساعات کاری خود وسایل گرمایشی را خاموش کنند ادامه داد: بازرسان این شرکت بصورت نامحسوس تمامی دستگاه‌ها را زیر نظر دارند و در صورت مشاهده تخلف در مرحله نخست اخطار و در مرحله بعدی گاز این ادارات قطع می‌شود.


رستمی مایلی با بیان اینکه مازندران و استان‌های شمالی در انتهای خط شبکه گازرسانی کشور قرار دارند از مشترک خانگی خواست دمای خانه خود را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه تنظیم کنند.


او گفت: از دو هزار ۹۸۸ روستای مازندران که قابلیت گازرسانی دارند تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.


رستمی مایلی افزود: امسال بیش از ۱۰۰ روستا گازرسانی انجام خواهد شد و تا سال ۱۴۰۳ تمامی مناطق مازندران از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار