شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک در زمينه های توزيع انواع موادمخدر، سرقت ، کالاي قاچاق و ...مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند
کد خبر: ۱۰۸۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ 25 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 05/11/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------

اجرای بیست و دومین مرحله از طرح عملیاتی ظفر در مازندران 

سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 2 میلیارد و 760 میلیون ریالی کالای قاچاق و سرقتی در اجرای بیست و دومین مرحله طرح عملیاتی ظفر در 5 شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سیدموسی حسینی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی بیست و یکمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری 92 تیم عملیاتی و بطور همزمان در شهرستان های ساری، سوادکوه شمالی، تنکابن، نور، بابلسر و محمودآباد به اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 35 قاچاقچی و عامل افیونی و 18 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 29 کیلو و 847 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 52 سارق مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی،2 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی مجموعا به ارزشی بالغ بر 400 میلیون ریال از مخفیگاه های این سارقان کشف شد.

حسینی به کشف 27 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: 54 خودرو و 9 دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شد.

وی همچنین از دستگیری 195 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا 12 تن چوب جنگلی ، 132 دستگاه تولید ارز دیجیتال و مقادیر قابل توجهی کالای خارجی جمعا به ارزشی بالغ بر 2 میلیارد و 360 میلیون ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.

حسینی از اخطار پلمب به 23 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح ناظر در این عملیات نیز خبر داد و اذعان داشت: 12 واحد صنفی پلمب و متصدیان آن به مرجع قضائی معرفی شدند .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری 4 مخل نظم و امیت عمومی و کشف 8 قبضه قمه و آلات شرارت از این افراد در این عملیات، از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

------------------------------

دستگیری عاملان انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی 

سرهنگ  حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به تولید، تبلیغ و انتشار تصاویر و فایل های غیر اخلاقی در فضای مجازی می کردند، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " حسن عنایتی گنجی " در تشریح این خبر ، گفت: در پی انتشار تصاویر و فایل های غیر اخلاقی در شبکه های اجتماعی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدمات اطلاعاتی و فنی در این ارتباط ماموران ،5 متهم 2 مرد و 3 زن را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: متهمان که هر کدام با ایجاد صفحات شخصی با ترفندهایی خاص و به منظور جذب عضو بیشتر اقدام به تولید ، تبلیغ و انتشار فیلم و تصاویر غیراخلاقی می کردند دستگیر شدند.

سرهنگ عنایتی گنجی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند به کاربران و مخاطبان کانال ها و گروه ها در شبکه های مجازی توصیه کرد: اطلاعات، اخبار و اقدامات غیرقانونی را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس گزارش دهند.

------------------------------

کشف 20 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي نکا 

سرهنگ  قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف 20 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلبس، سرهنگ "قاسم عزیزی" درباره جزئیات این خبر، گفت : به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراري نظم و امنيت عمومی ، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ، خاطر نشان کرد: در اجراي این طرح، ماموران ضمن انجام گشت هاي هدفمند موفق به دستگيري 18 سارق سابقه دار شدند.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 5فقره سرقت اماکن خصوصی،4فقره قطعات خودرو ،6فقره منزل و 4فقره باغ مرکبات در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ"عزیزی" اظهار داشت: کشف 7تن چوب قاچاق ، دستگیری 25نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر ، توقیف6دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف ،کشف8قبضه سلاح

شکاری غیر مجاز ، جلب 25نفر متهم متواری پرونده های قضایی از دیگر اقدامات این فرماندهی در اجرای طرح مذکور بوده است.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا در پايان از همکاري مردم با پلیس تشکر کرد و گفت: چنين طرح هاي امنيتي ادامه خواهد داشت و شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک در زمينه های توزيع انواع موادمخدر، سرقت ، کالاي قاچاق و ...مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

------------------------------

دستگیری 5 سارق منزل در عباس آباد 

سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 5سارق منزل با 16 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مصطفی بابایی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 5 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 16 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

سرهنگ بابایی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند.

------------------------------

کشف چوب جنگلي قاچاق در ساری 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق از یک خودروی نیسان در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پاسگاه انتظامی گرماب در مسیر حوزه استحفاظي به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2 تن چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود،کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند . 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار