کد خبر: ۱۰۸۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ 26 January 2023
به گزارش تابناک مازندران ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دهه فجر امسال 56 پروژه کشاورزی با اعتبار 156 میلیارد تومان در استان افتتاح و کلنگ زنی می‍‌شود. .

 

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران حسن عنایتی کلیجی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 56 پروژه  تولیدی، زیربنایی و صنایع کشاورزی با 186 میلیارد تومان اعتبار با رویکرد دانش بنیان افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌شود.

 

عنایتی ادامه داد: افتتاح و کلنگ زنی این پروژه‌ها در راستای کمک به افزایش تولید، حفظ و پایداری امنیت غذایی و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی افتتاح و بهره برداری می رسد.

 

وی اضافه کرد: پروژه های افتتاحی بخش کشاورزی برای 210 نفر ایجاد اشتغال مستقیم  و 3 هزار و 880 خانوار از مزایای این طرح‌ها برخوردار می‎‌شوند.

 

عنایتی با بیان اینکه 34 پروژه آب و خاک با اعتبار 27.4 میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد و 3 هزار و 740 خانوار از مزایای این طرح برخوردار می شوند، ادامه داد: 3 پروژه صنعت دام و طیور با اعتبار 26 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید که با افتتاح این طرح ها برای 17 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد .

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به افتتاح 7 پروژه صنایع با اعتبار 67 میلیارد و 500 میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای 69 نفر اشاره کرد و گفت: 5 پروژه باغبانی با اعتبار 35 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 54 نفر در ایام اله دهه فجر به بهره‌برداری می رسد .

 

وی درباره طرح‌هایی که در ایام اله دهه فجر در بخش کشاورزی مازندران کلنگ‌زنی خواهد شد اشاره کرد و افزود: 7 پروژه با اعتبار 30 میلیارد و 200 میلیون تومان و پیش‌بینی ایجاد شغل برای 68 نفر از جمله پروژه های قابل کلنگ زنی در این ایام است.

 

عنایتی اظهار کرد: گلخانه گل و گیاه زینتی، سبزی و صیفی، محصولات باغی، پرورش گوزن و بسته‌بندی انواع میوه و سبزیجات منجمد از جمله پروژه‌هایی است که در ایام اله دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار