ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸ 26 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ،  اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 06/11/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
دستگیری محتکر میلیاردی روغن موتور در جویبار
سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش از 287 هزار لیتر روغن موتور به ارزشی بالغ بر 70 میلیارد ریال از یک محتکر کالا در شهرستان جویبار خبر داد .
سردار مرتضی میرزایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستاي تحقق فرامين مقام معظم رهبري در خصوص لزوم مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادي و به منظور مقابله با قاچاق و احتکار مایحتاج عمومی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار انواع روغن موتور توسط فردی در شهرستان جویبار با خبر شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان و شهرستان جویبار با همکاری نماینده اداره صنعت ، معدن و تجارت آن شهرستان از محل نگهداری کالا توسط متهم بازدید کردند .
سردار میرزایی، تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از انبار نگهداری کالا توسط متهم 287 هزار 698 لیتر روغن موتور با نشان های تجاری مختلف محجموعا به ارزشی بالغ بر 70 میلیارد ریال کشف شد .
وی از پلمب انبار نگهداری کالا متعلق به متهم خبر داد و اظهار داشت: نامبرده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .
این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا منفعت طلبی و سوء استفاده از نیازمندی های عمومی است،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.
------------------------------
محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 8 بهمن ماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 8 بهمن ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 امروز پنج شنبه 6 بهمن ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه ددر محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
جهان تاب، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 7 بهمن ماه نیز از کرج ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده در صورت اعلام ماموران پلیس راه ددر محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روز جمعه 7 بهمن ماه از این محور ممنوع است .
رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب جمعه 7 بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 22 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل به صورت مقطعی از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت یک طرفه می باشد.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
------------------------------
دستگیری زوج سارق در بهشهر
سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری زوج سارق با 11 فقره سرقت در شهرستان بهشهر خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک زوج سارق حرفه ای در این ارتباط شدند .
سرهنگ قیصری، افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، در اقدامی عملیاتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفگاه آنان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.
وی در ادامه اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 11 فقره سرقت از منازل و اماکن خصو.صی در شهرستان بهشهر اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه از عزم جدی پلیس در مقابله با سرقت و سایر جرائم خبر داد و گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرگونه اقدامی که منجر به خدشه دار شدن آن شود با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهد شد.
------------------------------
کشف 40 فقره سرقت موبایل در بابل
سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري سارق موبايل قاپ با 40 فقره اعتراف به سرقت خبر داد.
سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي وقوع چندین فقره موبايل قاپي در شهرستان بابل، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران آگاهی فرماندهی اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، سارق را شناسايي و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
سرهنگ شالیکار از دستگیری یک همدست متهم در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 40 فقره موبايل قاپي از عابران و دانش آموزان در این شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ شالیکار، در خاتمه با بیان این که متهم و همدست وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: با رعايت نكات ايمني در حفظ و نگهداري اموال خود، دست سارقان را در رسيدن به اهداف شوم خود كوتاه كنند.#
------------------------------
کشف چک پول های تقلبی در نوشهر
سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از کشف 100 قطعه چک پول تقلبی به ارزش 50 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ " اکبر درویشی " فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پليس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید کالا با استفاده از چک پول های تقلبی توسط سرنشین یک خودروی سواری در شهرستان نوشهر، مووضع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، تصریح كرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس آگاهی با اجرای گشت های کنترلی، خودروی مورد نظر را حین تردد در این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.
سرهنگ درویشی در ادامه اظهار داشت: ضمن کشف 100 قطعه چک پول های 500 هزار ریالی در بازرسی از خودروی مورد نظر، متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
درویشی در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن دقت در انجام معاملات، در صورت مواجهه با موارد مشکوک و مشابه مراتب را بلافاصله به مرکز فوريت هاي پلیسی 110 اطلاع دهند .
------------------------------
کشف 7 کیلو گرم مواد مخدر در تنکابن
سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 7 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط دو سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی تنکابن از کشف 7 کیلو گرم تریاک از متهمان خبر داد و اظهار داشت: این فرد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ دیلمی در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.
------------------------------
کشف 5 دستگاه موتور و دوچرخه سرقتی در نکا
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف 5 دستگاه موتور سیکلت و دوچرخه سرقتی و دستگیری 3 سارق در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشريح اين خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و دوچرخه، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: ماموران پلیس آگاهی و دایره تجسس کلانتری11 با انجام اقدامات پلیسی در این رابطه 3سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا با بیان اینکه 3 دستگاه موتورسیکلت و 2 دوچرخه سرقتی از سارقان دستگیر شده کشف شد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های فنی تاکنون به 5 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شدند.
سرهنگ عزیزی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدارهاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.
------------------------------
پلمب 12 واحد صنفی متخلف در عباس آباد
سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از پلمب 12 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مصطفی بابایی در تشریح این خبرگفت: به منظور تخلفات صنفی، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان عباس آباد به اجرا در آمد .
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری بازرسان اداره اصناف از واحد های صنفی این شهرستان بازدید کردند .
وی از پلمب 12 واحد صنفی متخلف و اخطار پلمب به 10 واحد صنفی این شهرستان به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی عباس آباد از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار