کد خبر: ۱۰۸۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸ 28 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، روح الله سلگی جمعه شب در جمع مردم گلوگاه با بیان اینکه محرومیت زدایی از اقدامات اساسی دولت سیزدهم است، شهرستان گلوگاه را محروم توصیف کردوافزود:

با جذب سرمایه گذاری و اشتغال زایی و تقویت زیرساخت ها چهره شهرستان گلوگاه دگرگون خواهد شد.

معاون استاندار مازندران با اظهار تاسف از عمق محرومیت این شهرستان اظهار کرد: به دستور استاندار مازندران طرح ویژه اشتغالزایی و توسعه در گلوگاه اجرایی خواهد شد زیرا زیبنده نیست جوانان شهرستان گلوگاه برای اشتغال راهی دیگر مناطق شوند.

این مسئول سیاسی همچنین با تشریح وضعیت منطقه و کشور در مورد توطئه اخیر علیه سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقاومت را به یک امر اجتماعی مبدل کرد، حمایت سپاه از آزادگان جهان، صرفاً لجستیکی نیست بلکه شکل گیری اندیشه مقاومت است.

وی افزود: کمک لجستیکی آمریکا به عربستان و میلیاردها دلار هزینه سعودی ها نتوانست این کشور را در برابر یمنی های پابرهنه به برتری برساند و آنچه یمن، لبنان و جریان مقاومت را به دست برتر در منطقه تبدیل کرده شعار هیهات من الذله اباعبدالله است.

وی با اشاره به قدرت روبه افول ابرقدرت ها خاطر نشان کرد: هیمنه پوشالی استکبار بدست کشورهای آزاده مانند ایران، لبنان و یمن و سوریه شکسته شد و حزب الله قدرت برتر آینده جهان است.

سلگی همچنین در جریان سفر به شرق مازندران از مرکز ترک اعتیاد و تنها بیمارستان گلوگاه بازدید کرد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار