کد خبر: ۱۰۹۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ 02 February 2023

به گزارش تابناک مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر : سالن ورزشی خورشید نکا به بهره برداری رسید

بر اساس این گزارش ، سالن ورزشی چندمنظوره شهدای روستای خورشید با صرف اعتبار 2.2 میلیارد تومان و در زمینی به مساحت هزار متر مربع با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عبدالرضا بابایی فرماندار و طرزه ای نژاد رئیس ورزش و جوانان همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، عادل عالیشان در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای خورشید ضمن تبریک دهه فجر و میلاد حضرت علی علیه السلام از تلاش ها و زحمات دکتر شریعتی نماینده شرق مازندران و دکتر عبدالرضا بابایی فرماندار نکا در توجه به موضوعات مرتبط با حوزه ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی ویزه برنامه های دهه فجر امسال را باشکوه تر از هر سال برگزار خواهیم کرد و در این راستا 10 پروژه ورزشی در استان مازندران افتتاح خواهد شد.

وی همچنین گفت : امسال در مجموع بیش از 5 هزار برنامه فرهنگی و ورزشی را در سراسر استان برگزار خواهیم کرد و مردم ما نیز قدردان خدمات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه ورزش و جوانان هستند .


عالیشان در جمع مسئولان شهرستان و مردم روستای خورشید بیان داشت : سرانه فضای ورزشی در روستاهای مازندران بیش از شهرهاست و اگر امروز سرانه ورزشی در سراسر استان 1.3 متر مربع است اما در روستاها این عدد 1.4 متر مربع است که نشان دهنده اهمیت رسیدگی به مناطق محروم و کمتر برخوردار است.


وی افزود؛ قبل از انقلاب 24 سالن ورزشی سرپوشیده در استان داشتیم اما اکنون 544 سالن ورزشی سرپوشیده در مازندران داریم که توسعه بسیار خوب در حوزه ورزش را نشان می دهد.


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : افتتاح این سالن ورزشی زیبا مبارک مردم خوب و مستعد منطقه باشد و عزم ما این است که 69 پروژه نیمه تمام دیگر استان نیز در سریع ترین زمان به بهره برداری برسد تا کام جوانان و مردم شیرین شود.

عبدالرضا بابایی فرماندار نکا نیز در مراسم افتتاح این سالن ورزشی گفت : مهمترین کار ما در کنار بهره برداری از چنین پروژه هایی توجه به موضوع جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود؛ در همین ایام 43 پروژه با رقمی بیش از 420 میلیارد تومان فقط در شهرستان نکا به بهره برداری خواهد رسید که کار بسیار بزرگی محسوب می شود.

بابایی با تقدیر و تشکر از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت؛ سامان بخشیدن پروژه های نیمه تمام در اولویت کارهای دولت است، چراکه معتقدیم تعدد پروژه ها موجب میشود که اعتبارات مناسبی به پروژه ها اختصاص نیابد و موجب فرسایش شود.

بابایی با تمجید از تلاش های صورت گرفته در توسعه ورزش نکا گفت : در شهرستان نکا همچنان نیازمند توجه جدی تر به موضوع ورز‌ش هستیم اما باید به لحاظ جغرافیایی و جمعیتی و همچنین جانمایی پروژه ها ملاحظات را در نظر بگیریم که بودجه بیت المال به درستی هزینه گردد.

گفتنی است سالن ورزشی شهدای روستای خورشید در شمال شهرستان نکا، با صرف اعتبار 2.2 میلیارد تومان و در زمینی به مساحت 1000 متر مربع به بهره برداری رسید. عملیات اجرایی این سالن ورزشی از سال 1388 آغاز گردید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار