ظهر امروز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر میز خدمت با حضور فرماندار ، رؤسای همه ی ادارات و نهادها و بخشداران در مصلی شهرستان نکا به منظور رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آن‌ها برپا و سپس نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 03 February 2023

به گزارش تابناک مازندران، فرماندار شهرستان نکا در جمع نمازگران، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: همه ما در قبال انقلاب و نظام و خون‌شهدایی که به‌پای این انقلاب ریخته شد، مسؤولیم و باید دین خود را به انقلاب ادا کنیم و دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب و عملکردهای نظام است. 

برپایی میز خدمت در مصلی نکا در فجر۴۴
برپایی میز خدمت در مصلی نکا در فجر۴۴
برپایی میز خدمت در مصلی نکا در فجر۴۴  

عبدالرضا بابایی گفت: همزمان با دهه فجر در شهرستان نکا ۵۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف در دستور کار است که در بخش افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در مجموع ۴۷ پروژه  با اعتبار ۴۲۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که شامل ۲۲۱ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های افتتاحی است.

وی اظهار کرد: به مناسبت ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی، ۴۴ پروژه در سطح شهرستان نکا افتتاح خواهد شد تا شیرینی این افتتاحیه‌ها کام مردم را شیرین کند و افراد از نعمات انقلاب بهره‌مند شوند. 

برپایی میز خدمت در مصلی نکا در فجر۴۴
برپایی میز خدمت در مصلی نکا در فجر۴۴ فرماندار شهرستان نکا با تاکید بر جهاد تبیین که‌همان ایجاد یاس و نا امیدی برای دشمنان و معاندین نظام و امید آفرینی در جامعه است، یادآور شد: جهاد تبیین باید به عنوان اولویت مهم در دستور کار  همه‌ ما قرار گیرد و همه بر حسب وظیفه در این بخش وارد عمل شویم.

بابایی خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و بالندگی و قطار پیشرفت انقلاب اسلامی با سرعت در حال حرکت است و همین اقدام و ایستادگی ما موجب دشمنی و توطئه های معاندین شده و در ادامه راه باید با حفظ وحدت و انسجام و ولایت‌مداری با دشمنان مقابله شود.

وی افزود: در طول عمر ۴۴ ساله انقلاب، خون شهدا این‌ انقلاب را بیمه کرده و حضور مردم و همت مسؤولان و در شرایط سخت موجب بالندگی انقلاب شده است و باید این‌حضور حماسی همچنان ادامه یابد.

برپایی میز خدمت در مصلی نکا در فجر۴۴
برپایی میز خدمت در مصلی نکا در فجر۴۴  

امام جمعه شهرستان نکا با تبریک چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) اظهار کرد: تمام صفات الهی در وجود این امام بروز و ظهور یافت.

حجت الاسلام محمدصادق محمدی لائینی با اشاره به برخی افراد مفسد که در بدنه دولت جاخوش کرده اند، اقدام انقلابی دولت را در این خصوص خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: ما مسئولانی می خواهیم که در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران باشند، ‌نه در تراز انگلیس و آمریکا و نه اینکه در خط و مسیر سران فتنه باشند و باید تکلیف این افراد روشن شود، زیرا وقتی مسئولی ناکارآمد و فاقد استراتژی اقتصادی است باید کنار برود و عده ای دیگری بیایند.

امام جمعه شهرستان نکا اعتصاب و آشوبی را که در فرانسه و انگلیس زیاد شده، حق آنها دانست زیرا کسانی که خواستند آشوب در خرمن مردم ایران به وجود بیاورند به خودشان برگشت.

محمدی لائینی در پایان اذعان کرد: به گفته وزیر امور خارجه آمریکا، بازرسان آژانس، جاسوسان دشمن هستند و برفرض اینکه توافق هسته ای انجام شود، خباثت آمریکا و فتنه های اسرائیل، همچنان ادامه خواهد داشت.

 

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار