کد خبر: ۱۰۹۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱ 04 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی‌مازندران در مورد اینکه آیا باشگاه نساجی حاضر است برای تجهیز ورزشگاه وطنی که به خودش تعلق ندارد برای سیستم VAR از جیب هزینه کند؟ اظهار داشت:‌‌

 در سه سال حضور رضا حدادیان در نساجی مازندران این باشگاه برادری خودش را برای داشتن یک تیم منظم و حرفه‌ای ثابت کرده است. به گواه کارشناسان طبق بیانیه‌ای که از طریق فدراسیون صادر شد تنها باشگاهی بودیم که هیچگونه بدهی به جایی نداشتیم و سعی کردیم اصول حرفه‌ای را رعایت کنیم اما سوال ما این است چرا نساجی باید این هزینه را پرداخت کند؟

وی افزود: امسال ۱۶ تیم در لیگ برتر داریم که به جز استقلال و پرسپولیس که از یک ورزشگاه مشترک استفاده می‌کنند، ۱۴ تیم باید VAR داشته باشند. از سال آینده نیز دو تیم وارد لیگ برتر می‌شوند که اگر به جدول لیگ یک نگاه کنیم می‌بینیم وضعیت‌شان به شکلی است که استادیوم آنها VAR ندارد. دولت از ابتدای کار گفته می‌خواهد به بخش خصوصی کمک کند. اگر یک کارخانه‌دار ۲۰ کارگر را سر کار ببرد امکاناتی در اختیاراتش می‌گذارد نساجی هم در طول در بحث شور و نشاط اجتماعی این همه هزینه می‌کند.

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: الان دوستان می‌گویند این سیستم ۳۰۰ هزار دلار هزینه دارد اما تا ۵۰۰ دلار هم می‌رود در شرایطی که اگر دلار به همین وضعیت بماند مبلغ به حدود ۲۰ میلیارد تومان می‌رسد. چرا باید نساجی این پول را پرداخت کند؟ طبق الزامات فیفا از سال ۲۰۲۰ باید مسابقات با VAR برگزار شود اگر کرونا نبود قطعا به خاطر همین مسأله دو سال محروم می‌شدیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار