کد خبر: ۱۰۹۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰ 04 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روز که گذشت

ناصر علیزاده کشتی گیر مازندرانی وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی در دیدار پایانی مسابقات زاگرب  با استفان دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از مجارستان مبارزه کرد که در پایان ۴ بر ۱ از این حریف شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد

حدود 1000 فرصت سرمایه گذاری در استان مازندران شناسایی شدند

 

رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی)، گرامیداشت دهه مبارک فجر طی روزهای ۱۲ لغایت ۱۴ بهمن ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت.

مراسم معنوی اعتکاف برای صیقل روح و جان از امشب به مدت سه شبانه روز در مساجد و بقاع متبرکه آغاز شده است.
۳۳ طرح فنی و عمرانی برای افزایش کیفیت تصاویر شبکه صدا و سیمای مازندران امروز به بهره برداری رسید. برای بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
معاون امور استان‌های رسانه ملی در ساری: از دو هفته آینده، روزانه ۱۰ ساعت از برنامه‌های شبکه‌های ملی را به استان‌ها اختصاص خواهیم داد.
وزیر اقتصادی و دارایی امروز در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان بابل: ۱۰ ماهه امسال بیشترین صادرات غیرنفتی کشور را داشتیم.
۱۲ بیمار تازه مبتلا به کرونا؛ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری: اعلام می‌کنیم نه تنها نظام جمهوری اسلامی رفتنی نیست بلکه به طور یقین شاهد فروپاشی نظام سلطه غربی و رژیم صهیونیستی غاصب خواهیم بود.
استاندار مازندران: رسانه ملی به تنهایی در برابر رسانه‌های فارسی زبان که تعدادشان به ۲۲۰ رسانه هم رسیده است ایستادگی کرده و با ساخت برنامه‌های مختلف، موج‌های دروغ پراکنی رسانه‌های معاند را خنثی می‌کند.
کارشناس هواشناسی: از فردا شنبه تا روز سه شنبه، جو استان پایدار همراه با روند افزایشی دما پیش بینی می‌شود.
تاکامی: از سه شنبه شب ۱۸ بهمن تا پنج شنبه ۲۰ بهمن به تناوب شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش دما در استان خواهیم بود که بارش در ارتفاعات به صورت برف پیش بینی می‌شود.
نمایشگاه صنایع دستی، سوغات وهدایا استان‌های کشور به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در آمل گشایش یافت.
نمایندگان مازندران در لیگ برتر والیبال ساحلی در نخستین دیدار خود، مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار