کد خبر: ۱۰۹۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶ 05 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 16/11/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------
دندانپزشک قلابی در گلوگاه به دام افتاد
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامي گلوگاه از دستگيري دندانپزشک قلابی زن در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ محمود کلوانی در گفت ‌و‌ گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی تحقیقات پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی از فعالیت يك دندان پزشک قلابي زن در این شهرستان با خبر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: پس از هماهنگی قضائی، ماموران پلیس امنیت عمومی متهم را که بدون دارا بودن مجوز و مدارک پزشکی اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی در منزل شخصی اش به شهروندان می کرد، دستگیر کردند.
وی در ادامه، تصریح کرد: در این عملیات که با حضور کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت نیز همراه بود، در بازرسی از منزل متهم یونیت دندانپزشکی، قالب گیری و سایر ادوات و تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی کشف شد.
سرهنگ کلوانی از پلمب پلمپ لابراتور متهم خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در پايان از مردم خواست: برای دریافت خدمات درمانی حتما به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه كنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
------------------------------
دستگیری سارقان حرفه ای منزل در تنکابن
سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق منزل با 11 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی لوازم سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 11 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .
------------------------------
دستگیری سارقان خودرو در عباس آباد
سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 3 سارق حرفه ای خودرو با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مصطفی بابایی" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه های سرقت موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی عباس آباد تصریح کرد: با هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی بعمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ بابایی از کشف 6 خودرو سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان و مالخران خبر داد و اظهار کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: با استفاده از تجهيزات و لوازم ايمني هنگام پارک خودرو در خيابان و پارکينگ منازل، شامل استفاده از قفل فرمان فرصت را از سارقان بگیرند .
------------------------------
دستگیری 3 نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگیری 3 نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در پي دریافت گزارش های مردمی مبني بر قدرت نمایی و حمل سلاح سرد، نزاع و درگيري و ‏ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط 3 نفر از اراذل و اوباش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران یگان امداد این شهرستان پس از هماهنگي قضائي با انجام تحقیقات میدانی متهمان را شناسايي و آنها را در عملیاتی مقتدرانه دستگیر کردند.
سرهنگ حسن زاده با بیان این که متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند،خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.
------------------------------
کشف 20 فقره سرقت سیم و کابل برق در نوشهر
سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر" از دستگيري 2 سارق حرفه ای و سابقه دار سیم و کابل برق با 20 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "اکبر درویشی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتي و انجام تحقیقات پليسي، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسايي 2سارق حرفه ای سابقه دار در این شهرستان شدند.
سرهنگ درویشی، تصريح کرد: با هماهنگی های قضائی، ماموران در عملياتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگير کردند.
وي ، خاطرنشان: متهمان در تحقيقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 20 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
سرهنگ اکبر درویشی در خاتمه از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه 110 و کلانتری و پاسگاه محل سکونت خود پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.
------------------------------
پایان جولان سارق منزل در گلوگاه
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق منزل و اماکن خصوصی با 6 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" محمود کلوانی" با اعلام اين خبر: در پي وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی موضوع در دستور كار مأموران قرار گرفت.
سرهنگ کلوانی، تصریح کرد: با تلاش های بی وقفه مأموران پلیس آگاهی و اقدامات اطلاعاتي سارق شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: متهم در بازجوئي هاي به عمل آمده به 6 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
وی در پايان تأکيد کرد: عدم توجه به توصيه هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از اموال از عواملي است كه زمينه ساز بروز سرقت مي شود، كه لازم است شهروندان در پيشگيري از سرقت توصيه هاي پليس را مورد توجه قرار دهند.
------------------------------
دستگیری سارق خودرو در آمل
سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از دستگیری سارق قطعات خودرو با 9 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس سرهنگ "علی داداش تبار" درتشريح اين خبرگفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار، پليس آگاهی قرار گرفت.
وي افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ داداش تبار ادامه داد: ضمن کشف یک دستگاه خودروی سرقتی در این عملیات، متهم در بازجویی های به عمل آمده به 9 فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ " داداش تبار" در پایان به شهروندان توصیه کرد: هشدار های پلیس را جدی گرفته و خودروهای خود را به تجهیزات ضد سرقت مجهز کنند .
------------------------------
کشف 10 تن چوب قاچاق در جویبار
سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از کشف 10 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح اين خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از تخریب منابع ملی و طبیعی ، ماموران آگاهی این شهرستان از فعالیت یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان با خبر شدند.
وی، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های قضائی در بازرسی از کارگاه تولید ذغال توسط متهم 10 تن چوب طاق قاچاق کشف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، خاطرنشان کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ جعفری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.
------------------------------
کشف نوشيدني قاچاق در قائم شهر
سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از کشف 111 قوطی نوشيدني قاچاق به ارزشی بالف بر 62 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهدی خادمی" در تشریح این خبر، گفت: در اجراي طرح مبارزه با پديده قاچاق ماموران پلیس امنیت اقتصادی از عرضه انواع مواد غذایی و نوشیدنی قاچاق توسط فردی در این شهرستان با خبر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در بازرسی از واحد صنفی متهم 111 قوطی انواع نوشیدنی انرژی زای خارجی قاچاق و یک دستگاه فلزیاب كشف كردند.
وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان 62 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان مربوطه تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ خادمی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی در کشور است و از عموم مردم درخواست می شود: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های110 پلیس اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار