کد خبر: ۱۰۹۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹ 28 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، پیامدکمبود پزشک و‌دستیار در مرکز درمانی سنگده ساری به این شرح است ؛

در ساعات غیر اداری؛ تنها بیماران اورژانسی مراجعه کنند!!
استاندار روز اول سال جدید از بخش دودانگه بازدید کردند!

گروه اجتماعی :روز دوشنبه هفتم فروردین ۱۴۰۲ اطلاعیه ای منسوب به مرکز درمانی سنگده واقع در بخش دودانگه شهرستان ساری منتشر شد که در آن از اهالی و ساکنین دهستان بنافت خواسته شد که به علت کمبود و‌ در دسترس نبودن پزشک و دستیار در ساعات غیر اداری ، تنها بیماران اورژانسی مراجعه کنند. با هم این اطلاعیه را می خوانیم:
سلام و احترام خدمت اهالی محترم منطقه بِنافت و مراجعه کنندگان به مرکز بهداشتی درمانی روستای سنگده
با توجه به بیتوته بودن مرکز درمانی سنگده و اینکه به علت پایین بودن جمعیت تحت پوشش، امکان شبانه روزی شدن مرکز سنگده وجود ندارد؛
لذا نیروی درمانی مرکز در ساعات غیر اداری تنها پزشک و دستیار پزشک می باشند که در این ایام با توجه به تعداد زیاد مراجعات به درمانگاه جوابگوی خدمت رسانی کامل به عزیزان نیستند.
لذا از همه ی اهالی محترم منطقه ی بِنافت تقاضا می شود با توجه به موارد فوق و مشکلاتی که به خاطر مراجعات غیر ضروری صورت می گیرد، خواهشمندیم در ساعات غیر اداری تنها بیماران اورژانسی به مرکز مراجعه نمایند، تا شلوغی مرکز در این ساعات باعث نشود که در رسیدگی تمام و کمال به بیماران اورژانسی کوتاهی صورت گیرد.
لازم به ذکر است مرکز در ساعات اداری دارای پرسنل پرستار خانم و آقا و نیروی خدمات و ماما و همکاران بهداشت و همکار دارویار می باشد که در این ساعات خدمت رسانی به شما عزیزان به نحو احسن صورت می پذیرد .
ضمن تشکر از همه ی اهالی منطقه، مجدداً یادآوری می کنم که لطفاً فقط برای موارد ضروری و اورژانسی در ساعات غیر اداری به مرکز مراجعه نمائید. تا بتوانیم ،خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان داشته باشیم.

پ ن:گویا مریض شدن و ابتلا به بیماری هم دستوری و بخشنامه ای شد!!
طبق منشور پزشکی و اخلاق حرفه ای و ضوابط حاکم بر مجموعه وزارت بهداشت و از اسم این مرکز پیداست تمام کسانی که دردی در بدن دارند و احساس می کنند بایستی با مراجعه به مراکز درمانی ، ویزیت و معاینه شده سپس مراحل درمانی آنان آغاز شود. روز نخست سال جدید استاندار به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و جمعی از مسئولان و مدیران به بخش محروم دودانگه سفر کردند و از مرکز درمانی محمدآباد دیدن نکردند اگرچه از روستای بزرگ سنگده و مرکز درمانی این روستای بزرگ در دهستان بنافت ، دیدن نداشتند تا از نزدیک در جریان این مشکل قرار گیرند و این هم یکی از تبعات محرومیت بخش دودانگه از حیث بهداشت و درمان !!

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار