مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران در پیامی ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ 03 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران در پیامی ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ‌عنوان اعجاز قرن، آن‌چنان با نام و یاد امام راحل(ره) عجین شده که به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.
امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است ، بزرگ مردی که با پیروی از فرامین الهی فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود.

14 خرداد ماه یادآور مصیبت عظیم ارتحال معمار کبیر انقلاب است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته نماید.

قیام خونین 15 خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی با تأسی از حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.

اینجانب فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت عرض نموده و یاد و خاطره شهدای قیام پانزدهم خردادماه خیزش مذهبی، سیاسی ملت بزرگ ایران را گرامی می دارم و از خداوند منان خواستارم تا همواره ما را از ادامه دهندگان راه شهیدان قرار دهد.

میثم معافی
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار