مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱ 07 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، در این دیدار میثم معافی اظهار داشت: نهضت ملی مسکن جریانی مردمی و به نفع محرومان است و نیاز به حرکت جهادی دارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اهمیت دو واژه ایمان و امید افزود: تشکیل هسته های مقاومت کوچک، همان شبکه های احسان و نیکوکاری در محلات است که معجزه انقلاب اسلامی می باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با اشاره به اینکه خدمات عمران و درمان به هسته های مقاومت کوچک واگذار خواهد شد بیان داشت: هسته های کوچک با حضور در محله ها و شناسایی دقیق و کامل از فقر محله، می توانند در برقراری عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه خدمات یاری رسان ما باشند.

معافی با اشاره به فقر مهارت در سطح استان گفت: جهت ارتقاء مهارت ها در مناطق دور افتاده ،فرصت های رایگان آموزشی در آن مناطق فراهم می شود.

آیت الله معلمی نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از خدمات گسترده کمیته امداد گفت: در تمامی زمینه ها آمادگی کمک به کمیته امداد دربر طرف نمودن آلام و نیازمندیهای محرومین در استان را داریم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار