مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران مطرح کرد:
صبح روز سه شنبه ۱۶ خردادماه بیست و یکمین برنامه ملاقات مردمی با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران و برخی دیگر از مدیران و روسای دستگاههای اجرایی استان در دفتر غرب استانداری مازندران در شهرستان نوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 07 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل اعزی با حضور در دفتر غرب استانداری مازندران ضمن دیدار چهره به چهره با مردم شریف، پاسخگوی مطالبات و شکایات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بود. 

بیست و یکمین برنامه ملاقات مردمی در غرب مازندران برگزار شد  

وی ضمن موثر دانستن دیدار چهره به چهره با مردم در تسریع در روند حل مشکلات آنها، تصریح کرد: دیدار چهره به چهره با مردم،تبلور عینی مردمی بودن دولت سیزدهم است و ملاقات عمومی مسئولین با مردم، بستری را فراهم نموده تا شهروندان از نزدیک مسائل و مشکلات خود را بیان کنند و دیدار با مردم و شنیدن خواسته های آنان از وظایف مهم و اساسی مسئولان است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست های مردم و رفع این مشکلات خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین افزود: خدمت صادقانه،پایه و اساس دولت سیزدهم در اجرای منویات مقام معظم رهبری است، در این راستا دیدارهای مردمی می بایست به صورت مستمر انجام می شود و مدیران و مسئولان نباید در رسیدگی به مشکلات مردم کوتاهی داشته باشند و پیگیری درخواست های مردمی باید به به طور منظم تداوم یابد.

اعزی خاطر نشان کرد: کلیه مردم شریف در سراسر استان مازندران می توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست ها و مشکلات خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت نمایند و همکاران ما در مجموعه های مختلف وزارت در سریعترین زمان ممکن نسبت به اعلام پاسخ و همچنین رفع مشکلات اقدام می نمایند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار