نماینده بابلسر و فریدون‌کنار در مجلس شورای‌اسلامی
کد خبر: ۱۱۰۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 08 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، «نماینده بابلسر و فریدون‌کنار در مجلس شورای‌اسلامی» در نشست با فعالان رسانه اظهار داشت:
بر اساس این گزارش ، فعالیت کافه‌ها در بستر رودخانه بابلسر غیرقانونی است و پیگیری می‌کنیم، در ضمن شاخص اجرای طرح هادی در بابلسر ۷۶ درصد است که رتبه نخست را در کشور دارد

منشا بسیاری از مشکلات کشور از جمله همین اغتشاشات، ریل‌گذاری غلط در مدارس است
تنها نماینده مازندران هستم که بیشترین بودجه تحت اختیار نماینده را به ورزش اختصاص دادم
اگر آمبولانس بهتری از آمبولانس شهر بهنمیر سراغ دارید، برای جابجایی آن حتی از بابل پیگیری خواهم کرد
 متاسفانه عمده بودجه فرهنگی ما صرف پرداخت حقوق و مزایا می‌شود

علی‌اصغر باقرزاده روز گذشته در نشست خبری با خبرنگاران گفت:
بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان برای حوزه کشاورزی  در موضوعات آبیاری، تسطیح اراضی،‌ لایروبی آب‌بندان‌ها، راه‌های دسترسی کشاورزان و... جرب اعتبار کردیم.
به آقای فتاح، رییس بنیاد مستضعفان پیشنهاد دادیم از زمین‌های تحت اختیار خودشان در بابلسر به مانند طرح تلکابین نمک‌آبرود، طرح‌های گردشگری ایجاد کنند.
متاسفانه عمده بودجه فرهنگی ما صرف حقوق و مزایا می‌شود و از طرفی چون نهادهای فرهنگی زیاد و موازی هم هستند، افزایش بودجه‌های فرهنگی حس نمی‌شود؛ این عزیزان نه تنها هم‌افزایی ندارند، بلکه بعضاً در جهت تقابل با یکدیگر حرکت می‌کنند.
برخی شایعات است که می‌گویند بنده برای تغییر و انتصاب مدیران اداری دخالت دارم؛ بنده چنین کاری نمی‌کنم؛ ولی اگر مشورت بخواهند، نظر خودمان را اعلام می‌کنیم.
هر کجا آمبولانسی در هر کجای حوزه انتخابیه بنده دچار مشکل بوده و آمبولانس بهتری در جای دیگر سراغ دارند، به من اطلاع دهند تا برای جابجایی آمبولانس‌ حتی از شهرستان بابل پیگیری کنم.
یکی از الویت‌های جدی بنده که از تیرماه رییس مجمع نمایندگان استان مازندران خواهم شد، موضوع سدسازی در مازندران و استفاده از آب این استان، برای استان‌های دیگر است؛ انتقال آب دریای عمان به کویر مرکزی هنوز مطرح است و مصوب شده است اما از انتقال آب دریای مازندران جلوگیری شد.
در سال‌های گذشته، ۱۸ تشک کشتی و دیگر تجهیزات ورزشی به حوزه انتخابیه بنده آمده است.
تنها نماینده استان مازندران هستم که بیشترین بودجه تحت اختیار نماینده را به بحث ورزش اختصاص می‌دهم.
از خیلی‌ از مدیران رضایت نداریم؛ ملاک ما این است که تذکرات لازم را بدهیم.
منشا بسیاری از مشکلات کشور از جمله همین اغتشاشات اخیر، از مدارس است؛ متاسفانه آموزش و پرورش ریل‌گذاری غلطی از دهه هفتاد داشته است؛ در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار معلم نیاز داریم.
هم مجلس و هم دولت به این نتیجه رسیده است که هر چه سریع‌تر باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند که مسیر ریل‌گذاری اشتباه به مسیر اصلی خودش برگردد.
شاخص اجرای طرح هادی در کشور ۴۶ درصد است؛ در استان مازندران این شاخص ۴۳ درصد است اما در بابلسر این میزان ۷۶ درصد است که در کل کشور رتبه نخست را داریم.
تقریبا هیچ روستایی در شهرستان بابلسر نیست که بتواند بگوید طرح هادی در روستای ما اجرا نشده است.
در بیمارستان شهید رجایی اتفاق بزرگی افتاد؛ دو طبقه فوقانی در طبقات هفتم و هشتم گردشگری سلامت را خواهیم داشت و برای ۴ هزار نفر شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد کرد.
با احداث این بیمارستان، شهرستان بابلسر که در رتبه‌های آخر درمانی در استان بود، به رتبه پنجم در استان می‌رسد.
 یکی از زمین‌ها در مجاورت پارک شورا به متراژ ۷۰۰۰ مترمربع را احیا کردیم
زمین فرودگاه احمدکلا را به ۳۵۰۰ نفر واگذار کرده بودند که کمتر از ۵۰ نفر مازندرانی بودند؛ در این زمینه حتی تهدید شدم؛ این اشتباهی بود که پدافند انجام داد و زمین را بین نیروهای خودشان تقسیم کردند؛ با پیگیری‌های انجام شده این انتقال را باطل کردیم و سند آن را برگرداندیم؛ همین که جلوی ساخت و ساز ۳۵۰۰ خانه را در آنجا گرفتیم، اتفاق بزرگی بود.
فعالیت‌ کافه‌ها در بستر رودخانه بابل‌رود غیرقانونی است و اگر گزارش داشته باشیم، پیگیری می‌کنم.
دولت یک کوتاهی بسیار جدی و شدید در حوزه دارو داشته و این مساله مورد پیگیری جدی ما است؛ دولت طبق قانون قرار بوده جلوی افزایش قیمت دارو را بگیرد و افزایش قیمت دارو غیرقانونی بوده است و حتما این مساله پیگیری می‌کنیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار