مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در جلسه هم اندیشی گروه‌های جهادی گفت:
جلسه هم اندیشی گروه های جهادی با معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران در خصوص ساخت مسکن محرومین و اشتغال در نقاط محروم استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 09 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، در این جلسه میثم معافی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای فاصله گرفتن از تصدی گری و نقش نظارت و پشتیبانی بر امور اظهار داشت: اولویت ما در ارائه خدمات به نیازمندان گروهای جهادی هستند.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت گروهای جهادی در انجام فعالیت های مهم در حوزه مسکن، اشتغال ، درمان و...به زودی در قالب تفاهم نامه های همکاری ارائه خدمات به گروه های جهادی واگذار خواهد شد‌.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران با اشاره به تاکید رهبری بر حاکمیت حلقه های میانی جامعه و تشکیل هسته های کوچک مقاومت افزود: هسته های کوچک مقاومت در حال شکل گیری است و هزار سنگرهای زیادی در حوزه جنگ اقتصادی در محله های استان ایجاد شده ، که عامل برکات فراوانی می باشد.

معافی گفت: به برکت نام امام خمینی (ره) و اعتماد مردم به این نهاد، کمک مومنانه اعجاز کمیته امداد است و هیچ مشکل مالی و اعتباری نداریم .

وی گفت: با کمک گروههای جهادی تلاش میکنیم تا از ظرفیت روستاها با ارائه آموزش های رایگان در جهت رفع فقر مهارتی و ایجاد اشتغال استفاده نماییم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار