مدیرکل کمیته امداد استان مازندران، از نیازی مدیر شعب پست بانک مازندران جهت جذب بالای ۹۰ درصد اعتبارات اشتغال در سه سال گذشته دیدار، تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 09 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در دیدار با مدیر شعب پست بانک مازندران اظهار داشت: جذب بالای ۹۰ درصد اعتبارات اشتغال در سه سال گذشته نشان از اراده مدیران این مجموعه بانکی در ارائه خدمات و تسهیلات در جهت خدمت به جامعه هدف کمیته امداد دارد.

وی به تاثیر دریافت تسهیلات اشتغال از سوی بانک ها در ایجاد مشاغل برای بانوان سرپرست خانوار افزود: در حوزه‌های مختلف مسکن، فرهنگی، حمایتی و... کمک های مومنانه و عنایات خیران می تواند شرایط بهتری برای نیازمندان ایجاد نماید.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران با اشاره به ۱۴ هزار دانشجو و دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد بیان داشت: ۵۰۰ نفر از دانش آموزان از سال گذشته تا کنون در دانشگاه های مطرح در حال تحصیل هستند و۳۰۰ دانشجو و دانش آموز نخبه و ممتاز نیز از خدمات تحصیلی کمیته امداد بهره مند می شوند که برای ارتقاء سرانه خدمات تحصیلی و فرهنگی آنان، خیرین و نیکوکاران با حمایت های خود می توانند با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و محسنین و با مساعدت به فرزندان معنوی‌شان از آنان حمایت نمایند.

در پایان این دیدار معافی با تقدیم لوح تقدیر و تندیس از نیازی مدیر شعب پست بانک مازندران تقدیر به عمل آورد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار