مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران در دیدار با مدیر شعب بانک صادرات مازندران، جهت جذب اعتبارات اشتغال‌زایی دیدار و قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ 09 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، در این دیدار میثم معافی اظهار داشت: جذب بیش از ۹۰ درصد اعتبارات اشتغال در بانک صادرات نشان دهنده این است که این بانک پیشرو در جذب اعتبارات اشتغالزایی در جهت خدمت به محرومین و مددجویان می باشد.

وی افزود: بانک صادرات جزوه بانک های عاملی بوده که در جشنواره خودکفایی، از طرف آقای بختیاری رئیس کمیته امداد لوح تقدیر دریافت نموده است.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران با اشاره به اینکه، کمیته امداد در پرداخت معوقات مددجوبان پشتیبانی و حمایت های لازم را انجام می دهد بیان داشت: با توجه به جایگاه اجتماعی محرومان و مددجویان و در جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی به آنان در شرایط ضمانت های دریافت تسهیلات همکاری های لازم انجام شود.

رمضانی مدیر شعب بانک صادرات مازندران گفت: در بحث تضامین هر گونه همکاری انجام خواهد شد و هیچ پرونده برگشتی نخواهیم داشت‌.

در پایان این دیدار، مدیر کل کمیته امداد مازندران با تقدیم لوح تقدیر و تندیس از رمضانی مدیر شعب بانک صادرات استان تقدیر به عمل آورد.

خبر: الهام زارعی 

 

تقدیر مدیرکل کمیته امداد مازندران از مدیر شعب بانک صادرات استان  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار