تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در رده عجیب و غیرقابل هضم هفدهم قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 22 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  نساجی چی ها در این فصل شرایطی غیرعادی را تجربه می کنند ولی مالک باشگاه نساجی مازندران در اقدامی به موقع دست به جابجائی در کادر فنی و مدیریتی زد بلکه تیمش را از این بحران خارج کند.
به زعم بسیاری از هواداران نساجی، این تیم علیرغم کسب نتایج ضعیف، نسبت به 5 هفته ابتدائی لیگ بازی به مراتب بهتری را از خود به نمایش می گذارد و اکثر قریب به اتفاق آنها معتقدند باید با حفظ سید کوروش موسوی تلاش شود تا تیمی در حد شأن و شخصیت نساجی ساماندهی شود.
از سوی دیگر محمدحسین حیدرزاده از بدو در اختیار گرفتن این تیم تلاش کرد بی سر و صدا، فضائی آرام را اطراف باشگاه فراهم کند و از همه مهمتر، نسبت به رفع مشکلات مالی بازیکنانش گام بردارد.
شاید مهمترین مشخصه نساجی یکی دو ماه گذشته نسبت به نساجی دو سال پیش این است که محمدحسین حیدرزاده سعی نکرده است هر روز پشت یک تریبون قرار بگیرد و با مصاحبه های آنچنانی تیم را به حاشیه ببرد. اینطور که پیداست حیدرزاده در کنار حل مشکلات باشگاه نساجی دغدغه دیگری دارد که به حل آن توسط خود هواداران بسیار امیدوار است؛ دغدغه ای به نام اتحاد هواداران!
روز گذشته سری به باشگاه نساجی مازندران زدیم و آخرین وضعیت و تحولاتش را از مدیرعامل این باشگاه جویا شدیم.

 

صحبت های محمدحسین حیدرزاده را گزیده وار می خوانید:

**   قبل از هر چیز لازم می دانم ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، آقا امام حسین (ع) و یاران وفادارش را به تمام شیعیان جهان و هواداران نساجی تسلیت عرض کنم.

**   مهمترین موردی که باید با هواداران نساجی در میان بگذاریم این است که با سید کوروش موسوی دو ساله بستیم و ایشان سال آینده نیز سرمربی نساجی خواهند بود. او مربی بادانش و بااخلاقی است و مورد حمایت باشگاه قرار دارد.

**   خدا را شکر تا اینجا مشکلی بابت پرداختی نداشتیم و تا زمانی که هستم تلاش می کنم مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

**   نگران مهدی پرهام هستم. ایشان از همه طریق از تیم حمایت کردند ولی نتایج برخلاف خواسته های ایشان بود. ولی با این حال پرهام تاکنون به درخواست های من نه نگفت و شک نکنید تیم نتیجه بگیرد بهتر از گذشته نیز حمایت خواهد کرد.

**   بازیکنان بزرگی در تیم داریم که می توانند کمک حال مربی باشند. فکر می کنم در این مدت همدلی لازم در بین بازیکنان تیم نبود که امیدوارم از این هفته ایجاد شود. بازیکنان نیز بابت این شکست ها شرایط روحی خوبی ندارند. آنهل فصل بدنسازی خوبی نداشتند و این روزها سخت مشغول تمرین هستند. تمام این مسائل دست روی هم گذاشته است تا بازیکنان اذیت شوند و قابلیت های خود را بروز ندهند.

**   متاسفانه عده ای از هواداران که بدون شک دلسوز تیم نیز هستند به بازیکنان توهین کردند و آنها را بی غیرت خواندند که این کار اصلا درست نیست. اگر از بازیکنان بابت نواقص فنی انتقاد کنند قابل هضم است ولی به هیچ عنوان به غیرت و تعصب آنها شک نداریم.

**   این بازیکنان بعضی روزها دو نوبت تمرین می کنند و برای بعضی از آنها نیز توسط سرمربی، تمرین اختصاصی در نظر گرفته شده است. این بازیکنان انتظار دارند مورد حمایت هواداران قرار گیرند تا از این شرایط روحی خارج شوند.

**   بعضی مواقع پیش می آید که تیم های بزرگ بنا به دلایل مختلف نتیجه نمی گیرند. مثل ذوب آهن در نیم فصل اول فصل گذشته که با اعتماد سعید آذری به گل محمدی دیدید این تیم در نیم فصل دوم چه کرد. مطمئن باشید نساجی نیز همین وضعیت را دارد و در نیم فصل دوم یک نساجی دیگر را خواهید دید.

**   در نیم فصل دوم بازیکنانی به جمع ما اضافه خواهند شد تا نقاط ضعف تیم برطرف شود. البته الویت اول با بازیکنان فعلی نساجی می باشد ولی اگر در  هشت هفته باقیمانده نیم فصل اول اتفاقات خوبی را شاهد نباشیم و بعضی از بازیکنان فعلی از نظر فنی سرمربی را راضی نکند با آنها خداحافظی می کنیم.

**   در این هفته با نفت مسجد سلیمان بازی داریم و سپس دو دیدار بیرون از خانه را با تیم های گیتی پسند اصفهان و پارسه تهران خواهیم داشت. از سه بازی آینده انتظار داریم حداقل شش امتیاز کسب کنیم که رد صورت تحقق آن برنامه خوبی برای بازیکنان دارم.

**   اگر این امر محقق شود ده درصد از حقوق بازیکنان پرداخت می شود. جریمه های سابق را می بخشم و در کنارش پاداش ویژه ای نیز برای آنها در نظر می گیرم.

**   مهمترین مشخصه تیم نساجی هوادارانش هستند که در اکثر بازی های تیم تأثیرشان به خوبی مشخص است. بعضی مواقع احساس می کنم آنها قدر موقعیت و جایگاه خود را نمی دانند.

**    ما در بازی با خونه به خونه با حمایت هواداران برنده شدیم و برنده آن دیدار هواداران بودند. در بازی با پاس همدان نیز این هواداران بودند که نگذاشتند نساجی بازنده از زمین خارج شود.

**   هواداران نساجی شک نکنند تیم با همین شرایط باقی نمی ماند. نساجی همچنان به حمایت آنها نیازمند است. تنها خواهشم از هواداران نساجی یک چیز است:صبر صبر صبر

**   اما مهمترین مشکلی که خود هواداران نساجی باید بنشینند و با خودشان حل کنند چند دستگی شان است. اتحاد حلقه گمشده هواداران است و برای یافتنش کمی تلاش و اجتناب از  غرور و فراموش کردن گذشته نیاز می باشد.

**   معتقدم برای رسیدن به موفقیت باید رو به جلو پیش برویم و برگشت به عقب خسران به بار خواهد آورد. همین چند دستگی نیز برگشت به عقب به حساب می آید. اگر به نساجی یک دهه اخیر بیاندیشید بهتر متوجه منظورم خواهید شد.

**   سال هاست شاهدیم هر گروه طرفدار یک جناح می شوند و نسبت به هم روی خوش نشان نمی دهند. بهتر است این اتفاقات ناخوشایند دیگر تمام شود.

**   وضعیت تیم را که همه شاهدید. رتبه هفدهم رتبه ای نیست که در خور شخصیت نساجی و هوادارانش باشد. اکنون وقت آن رسیده که هواداران با تلاش شان برای رسیدن به اتحاد پایدار؛ عیار غیرت و تعصب خود به نساجی را بسنجند.

**   اگر می بینید این همه تأکید می کنم به خاطر این است که روی هواداران همیشه حساب ویژه ای باز کردیم و واقعا حیف است بین بچه های یک شهر که نقطه مشترک شان تیمی به نام نساجی است کدورت باشد.

**   مهدی پرهام همیشه می گوید "نساجی برای هوادارانش است نه من" .  شاید همه نساجی چی ها بهتر از من بدانند مهدی پرهام امتیاز نساجی را بابت داشتن انبوه هوادارانش خرید. و بالطبع او از همین هواداران نیز انتظار دارد به صورت حساب شده و هدفمند هوای تیم خود را داشته باشند.

**   27  بازی دیگر از لیگ باقی مانده است و 14 بازی خانگی در پیش داریم. شک نکنید با حمایت هواداران یکدل و یکصدا می توانیم یقه هر حریفی را بگیریم.

** در ایام محرم و سوگواری آقا امام حسین هستیم و شاید این روزهای معنوی فرصت خوبی است تا بنشینیم و تفکر کنیم و دل مان را صاف کنیم و با شناسائی مشکلاتی که داشتیم نسبت به رفع آن بکوشیم.
تیم نساجی مازندران در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان نفت مسجد سلیمان می باشد.

منبع:مازندلیگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار