اینها جملاتی است که در شبکه های اجتماعی هواداران نساجی مازندران دیده شده است و کامنت ها حاکی از فروش تیم نساجی توسط مالک این تیم را دارد ولی مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نظر دیگری در این خصوص دارد.
کد خبر: ۱۴۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 11 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، مدیرعامل نساجی مازندران گفت: پس از شنیدن این شایعات جالب و بی اساس نمی دانستم بخندم یا تأسف بخورم.

محمدحسن حیدرزاده در ادامه افزود: متوجه شدیم منبع شایعات کجاست ولی واقعأ نمی دانیم دلیل پخش همچین شایعات بی اساس چیست.

وی از تماس های پی در پی هواداران نگران نساجی در طی یکی دو ساعت گذشته سخن گفت و افزود: اصلاْ همچین چیزی صحت ندارد و حتی کوچکترین بحثی در این زمینه نشده بود. جالب اینجاست که این شایعات از سوی کسی مطرح شده است که ادعای عشق به نساجی نیز دارد.

حیدرزاده با بیان اینکه مهدی پرهام مانند سال های گذشته با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد گفت: اتفاقاَ با ایشان تماس گرفتم و ایشان را در جریان گذاشتم. او نیز فقط خندید و می گفت این خزعبلات را دیگر از کجا درآورده اند!

مدیرعامل نساجی مازندران با اشاره به اینکه ظاهراً آقایان دوست ندارند تیم نساجی در آرامش به کار خود ادامه دهد گفت: همه هواداران نساجی در این فصل دیدند چه بلایی بر سر این تیم آمده بود و در ابتدای فصل جایگاه این تیم کجای جدول بود ولی تمام دوستداران این تیم دست به دست هم دادند تا نساجی را از حاشیه نجات دهند و تیم در مسیر آرامش به کار خود ادامه دهد.

محمدحسن حیدرزاده در ادامه افزود: ضعف فنی تیم در ابتدای فصل ما را بر آن داشت تا سرمربی تیم را عوض کنیم و تلاش شد از حاشیه سازی و مصاحبه های آنچنانی دوری شود. سید کوروش موسوی را به عنوان یکی از بااخلاق ترین مربیان فوتبال ایران به تیم اضافه کردیم و خدا را شکر تاحدودی موفق شدیم حاشیه را کم کنیم و شرایط را به حالت نرمال در بیاوریم. هر چند هنوز مانده تا نساجی در جدول رده بندی به جایگاه واقعی اش برسد البته اگر آقایان بگذارند و در کار تیم خللی وارد نکنند.

حیدرزاده تصریح کرد: دو بازی خانگی در پیش داریم و اگر بتوانیم این دو دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم جهشی خوبی را در جدول رده بندی شاهد خواهیم بود ولی واقعاَ نمی دانیم چرا این عده نمی خواهند نساجی به این روند رو به رشد خود ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از بیست است که هواداران دلسوز نساجی در عطش لیگ برتری شدن این تیم می سوزند و همین حرکات و شایعه پراکنی های مشمئزکننده است که نمی گذارد نساجی لیگ برتری شود.

حیدرزاده با بیان اینکه حق مهدی پرهام نیست که همچین بی مهری هایی را ببیند گفت: پرهام در طی این چند سال کم برای نساجی زحمت نکشید. چرا عده ای از علاقه پرهام به تیم نساجی سوء استفاده می کنند؟ مگر آقایان ندیدند بعد از اینکه پرهام برای یک سال از نساجی رفت چه بلایی سر این تیم آمده بود؟ حال که آقای پرهام پای کار آمده است و اینگونه عاشقانه برای نساجی زحمت می کشد مزدش این است؟ چند سال قبل عده ای روی سکو بر علیه او شعار حیا کن رها کن به راه انداخته بودند و اکنون نیز با پخش همچین شایعاتی اینگونه او را آزار می دهند!

مدیرعامل نساجی مازندران در پایان با اشاره به اینکه عده ای وسیله هستند و می دانیم سرمنشأ این حرکات زشت از کجاست گفت: بعد از تعطیلات از کسی که این شایعات را بین هواداران نساجی پخش کرده است و فضای فوتبال شهر را به التهاب کشاند، به مراجع قانونی شکایت می کنیم و شک نکنید از این پس از طریق قانون جلوی هر حاشیه سازی را می گیریم و با کسی مماشات هم نمی کنیم.
ورزش جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار