مدیر کل امور بانوان استانداری
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با بیان اینکه جسارت نامزدهای زن در استان ستودنی است، گفت: از همه می خواهم تا با حضور در پای صندوق های رای در هفتم اسفند، شعور سیاسی و اقتدار نظام را به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۱۸۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 16 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، مریم جمشیدی افزود: جسارت و جرات تک تک نامزدهای زن در استان جای قدردانی است و به همه آنان تبریک می گویم و حتی اگر انتخاب نشوند، قابل تحسین است.

این مدرس دانشگاه اظهار داشت: اگر چنین بودیم، موفقیت نیز رقم خواهد خورد؛ چون آرمان شهر با دستان خود ما ایجاد می شود و این جوشش حضور زنان ستودنی است.


وی حضور زنان در نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران را تابوشکنی دانست و افزود: این قدمی که این بانوان برداشته اند به هر جهت ارزشمند است و راه را برای آنانی که می خواهند در آینده ورود کنند، باز می کند.


این مقام در استانداری مازندران ابراز امیدواری کرد، روزگارانی که به عمر ما قد دهد ببینیم در جامعه ای زندگی می کنیم که هیچ کس توانمندی خود را به خاطر یک سری مسائلی که نه در توسعه کشور نقش دارد و نه مطابق فرامین اسلامی است، کنار نگذارد.


مدیر کل امور بانوان در استانداری مازندران از همه مردم به ویژه بانوان خواست در انتخابات با صلابت هرچه بیشتر شرکت کنند و گفت: از هم استانی ها می خواهم تا در انتخابات یک حضور همه گیر داشته باشند و شعور سیاسی خود را نشان دهند؛ چرا که یکی از مظاهر نشان دادن شعور سیاسی شرکت در انتخابات است نه صرفا نامزد شدن.


وی با اشاره به جمعیت بیش از سه میلیونی استان مازندران و احراز شرایط نامزدی 170 نفر برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه باید رای دهند چون براساس قرآن کریم سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند مگر اینکه خود آن قوم بخواهند.


وی ادامه داد: اگر نقدی به اوضاع فعلی داریم باید از نامزدهایی که وارد عرصه می شوند شناخت پیدا کرده تا بتوانیم یک انتخاب درست داشته باشیم؛ شاید نامزد مدنظر وارد مجلس نشود اما لااقل با خودمان این صداقت را داریم که با بینش در انتخابات شرکت کرده و در پای صندوق های رای حضور یافته ایم.


170 نفر از نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران احراز صلاحیت شده اند که هشت درصد از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.


هفتم اسفندماه، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمن دوره انتخابات مجلس خبرگان همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار می شود.


مازندران سه میلیون و200 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 2میلیون و200هزار نفر حق رای دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار