بالاخره پس از کشمکش‎های فراوان مردم و مسئولان مازندران با وزارت راه و شهرسازی، قرار است از ابتدای خرداد برای خودروهای با پلاک «ن» و «ص» 72، تنها یک‌هزار و 500 تومان عوارض در حدفاصل مرزن‌آباد تا چالوس دریافت شود.
کد خبر: ۲۲۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ 11 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، بالاخره پس از کشمکش‎های فراوان در موضوع اجبار مردم غرب استان به پرداخت عوارض بزرگراه تهران شمال، امروز قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس گفته از ابتدای خرداد برای خودروهای با پلاک «ن» و «ص» 72، تنها یک‌هزار و 500 تومان عوارض در حدفاصل مرزن‌آباد تا چالوس دریافت می‌شود.
وی نشست خود با معاون برنامه‌ریزی و حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی درباره عوارضی آزادراه تهران ـ شمال را مورد اشاره قرار داد و اینکه پس از بحث‌ و تبادل نظر، مقرر شد که از ابتدای خردادماه برای خودروهای با پلاک «ن» و «ص» 72 مبلغ یک‌هزار و 500 تومان عوارضی دریافت شود.
البته در این بین برای خودروهای مسافربری که روزانه چندین بار از این مسیر تردد می‌کنند شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.
به گزارش تابناک مازندران، موضوع دریافت اجباری عوارض از مردم منطقه کم کم به معضل اجتماعی بدل شده بود و حتی شهردار یکی از شهرهای اطراف آزادراه به جرم درگیری و نواختن سیلی به مسئولان بازداشت هم شده بود. حال باید دید آیا این قول معاون وزیر راه در قبض‎های آزادراه نمود خواهد داشت یا خیر؟
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهرام قژل ایاغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
البته با خودرهای قدیم و وانتها در اتوبان باید انتظار تصادفات را نیز داشته باشیم !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار