جای تاسف دارد که استاندار مازندران در این همایش شرکت نکرد، امام(ره) درباره اهمیت نمازجمعه فرمودند که نمازجمعه در راس همه امور است پس کدام امور بالاتر است که استاندار نتوانست در این همایش شرکت کند؟
کد خبر: ۲۳۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 21 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام رضا محمدنسب امام‌جمعه میاندورود با اشاره به برگزاری همایش ائمه‌جمعه استان در 25 اردیبهشت در رامسر، اظهار کرد: جای تاسف دارد که استاندار مازندران در این همایش شرکت نکرد و از عدم شرکت وی گله‌مند هستم. امام(ره) درباره اهمیت نمازجمعه فرمودند که نمازجمعه در راس همه امور است پس کدام امور بالاتر است که استاندار نتوانست در این همایش شرکت کند؟ در همایشی که می‌خواستیم نظرات را بگویم و با حضور استاندار پشتیبانی اجرایی داشته باشد، اما او حضور پیدا نکرد.
حجت‌الاسلام محمدنسب در ادامه با اشاره به مذاکرات ایران و 6 کشور در اجرای برجام، گفت: بعضی‌ها می‌گویند ما در برجام اشتباه نکردیم بلکه دشمن بدعهدی کرده است. دشمنی که 8 سال جنگ را به ما تحمیل کرد و هواپیمای مسافربری ما را در آسمان به آتش کشید، برای اولین‌بار نیست که بدعهدی می‌کند. با این همه دشمنی دشمن چطور می‌گویند دشمن بدعهدی کرده است و ما اشتباه نکردیم، بزرگترین اشتباه 37 ساله انقلاب همین مذاکره با دشمن بوده است. «رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است» و حقیقتا مذاکرات ما مذاکره گرگ و میش بود.
ما در قبال این مذاکرات راه را باز کردیم و دست و پای خود را بستیم و عده‌ای هم چشم‌های خود را هم بستند و می‌گویند نفوذی در کار نیست.دشمن بدعهدی نکرده است بلکه ما اشتباه کردیم، این همه هزینه کردیم و سرانجام با خسارت زیاد همه چیزمان را دادیم، حالا بیایم خجالت نکشیم و بگوییم که اشتباه کردیم.
حجت الاسلام محمدنسب اصالتی قائمشهری دارد و پس از سالها حضور در استان خراسان رضوی سال گذشته به عنوان دومین امام جمعه میاندورود جایگزین حجت الاسلام رسولی جویباری امام جمعه فعلی هچیرود چالوس شد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار