معاون قضایی و فرهنگی دادگستری کل استان مازندران با اشاره به انجام کارهای فرهنگی در ادارات استان گفت: بازرسی غیرمحسوس در ادارات در حال شکل‌گیری است.
کد خبر: ۲۳۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ 23 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی پیش از ظهر امروز در همایش دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر سازمانها، ادارات کل نهادها، مراکز آموزشی و درمانی استان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: جنگ ما به گفته امام خمینی(ره) جنگ بین اسلام و کفر بوده که با عنایت پروردگار در برابر استکبار در رأس آنها آمریکا ایستادگی کردیم.

وی با اشاره به قانونگذاری در امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: انتظار می‌رود که دستگاه‌ها با سرعت بیشتری به این قانون بپردازند.

معاون قضایی و فرهنگی دادگستری کل استان مازندران این مهم را کاری ظریف خواند و تاکید کرد: دستور‌العمل‌ها در حال تنظیم است و به موقع به دستگاه‌ها ابلاغ  می‌شود.

وی افزود: بحث اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، مدیریت مصرف، قناعت، ساده‌زیستی مصرف کالاهای داخلی در دستورالعمل آمده که در ادارات مرتبط به این دو مقوله پرداخته شود.

موسوی با بیان اینکه چهره‌های انقلابی، متدین و دلسوز در ادارات حضور دارند، گفت: اما باید قبول کنیم که نابه‌سامانی در ادارات و سازمان‌های سطح استان وجود دارد.

معاون قضایی و فرهنگی دادگستری کل استان مازندران خاطرنشان کرد: در ادارات به مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی برگزار می‌شود که هیچ شباهتی با حکومت دینی ما ندارد.

موسوی با بیان اینکه به مناسبت ولادت حضرت زهرا جشنی در استان برگزار شد که ترانه‌های مبتذل قبل از انقلاب در آن خوانده شد، اظهار کرد: ما هنوز شهید می‌دهیم و انتظار می‌رود واحدهای امر به معروف و نهی از منکر این مسائل را گزارش کنند.

وی خواستار برگزاری جلسات و همایش‌ها در ادارات استان در امر به معروف و نهی از منکر شد و گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر نمایشی نباشد.

معاون قضایی و فرهنگی دادگستری کل استان مازندران در ادامه با اشاره به انجام کارهای فرهنگی در ادارات استان تصریح کرد: بازرسی غیرمحسوس در ادارات در حال شکل‌گیری است.

وی با بیان اینکه در ادارات استان برخی مردان با ظواهر ناآراسته و پوشش‌های خیلی بد حاضر می‌شوند، تاکید کرد: حجاب فقط مربوط به زن نیست.

 موسوی در پایان این جلسه گفت: امر به معروف و نهی از منکر برای رفع مشکلات است و اصلاً بحث مچ‌گیری از کسی مطرح نیست.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار