کد خبر: ۲۳۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹ 23 May 2016
دادستان مرکز مازندران با اشاره به اینکه با هرگونه افراط و تفریط و قانون‌شکنی در امر به معروف و نهی از منکر مخالفیم، گفت: براساس این قانون سازمان‌های مردم‌نهاد نیز با رعایت قانون به این امر ورود پیدا کنند.

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری ظهر امروز در همایش دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر سازمان‌ها، ادارات کل نهادها، مراکز آموزشی درمانی استان که در سالن جلسات مجتمع درمانی طوبی در ساری گفت: قانون جامع امر به معروف و نهی از منکر بیش از هفت ماه است که تصویب شده است.

وی با بیان اینکه با هرگونه افراط و تفریط و قانون‌شکنی در امر به معروف و نهی از منکر مخالف هستیم، افزود: براساس این قانون سازمان‌های مردم‌نهاد نیز با رعایت قانون به این امر ورود پیدا کنند.

دادستان مرکز مازندران با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که برنامه دشمن از تهاجم فرهنگی شروع و به قتل‌عام ختم شد، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که دشمن بی‌برنامه نیست.

جعفری با بیان اینکه همه وظیفه ارشاد و نصیحت جامعه را بر عهده داریم، تصریح کرد: دشمن هدفمند عمل کرده و می‌خواهد بسیاری از ناهنجاری‌ها را برایمان عادی کند.

دادستان مرکز مازندران با اشاره به قانون امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد نیز با رعایت قانون به این مهم ورود پیدا کنند.

جعفری در پایان با بیان اینکه نباید رفتار آمران به معروف و ناهیان از منکر برخورد با مردم تلقی شود، اظهار کرد: کسانی امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند باید احساس عزت نفس کنند.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار