پس از استعفای محمد سبحانی رئیس هیأت ژیمناستیک مازندران، از سوی مدیرکل ورزش و جوانان بیژن جوانبخت به‌سمت سرپرست هیأت ژیمناستیک مازندران منصوب شد.
کد خبر: ۲۳۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ 23 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز با حضور حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از زحمات چندین‌ساله محمد سبحانی رئیس هیأت ژیمناستیک استان تجلیل شد و در حکمی بیژن جوانبخت به‌عنوان سرپرست جدید این هیأت منصوب شد.

این مراسم که امروز در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، در حضور همسر استاد سبحانی، معاونان اداره‌کل، نجاریان و نفجم عضو شورای اسلامی شهر ساری، رؤسای برخی ادارات ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی شهرستان، مربیان، ورزشکاران و دیگر مسؤولان از زحمات استاد سبحانی در هیأت ژیمناستیک با اهدای لوح تقدیر، تندیس و شاخه گل تجلیل به‌عمل آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با بیان اینکه خدمت صادقانه سبحانی بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اظهار کرد: استاد سبحانی با مدیریت توانمند و تجربه، صمیمیت، صفا و آرامش را برای ژیمناستیک ترزیق کرد.

حسین‌زادگان برای استاد سبحانی آرزوی صحت و سلامتی کرد و از ریاست جدید هیأت خواست برای شکوفایی و اعتلای رشته پایه ژیمناستیک از تجربیات ارزشمند استاد سبحانی نهایت بهره را ببرد.

در ادامه رئیس سابق هیأت ژیمناستیک مازندران با بیان اینکه رشته ورزشی ژیمناستیک در همه شهرهای استان فعال است، تصریح کرد: ورزشکاران مستعد و مربیان باتجربه و ارزنده‌ای در ژیمناستیک استان فعالیت دارند و به شکوفایی و موفقیت این رشته ورزشی در سطح استان گام بر می‌دارند.

محمد سبحانی با اشاره به اینکه ژیمناستیک ورزش پایه و در خدمت تمامی رشته‌های ورزشی است، بیان کرد: کسب 13 سال متوالی هیأت ژیمناستیک مازندران به‌عنوان هیأت برتر فدراسیون حاصل تلاش تمامی مربیان، ورزشکاران، رؤسای ادارات و هیأت‎های ورزشی در سطح استان بوده است.

وی در پایان اتحاد، همدلی و برنامه‌ریزی مناسب برای توسعه، راز موفقیت هیأت ژیمناستیک مازندران عنوان کرد و گفت: ژیمناستیک مازندران دارای پشتوانه بسیار خوبی است که امروزه به‌عنوان قطب ورزش کشور محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، بیژن جوانبخت یکی از مربیان با تجربه تیم ملی ژیمناستیک است.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار